Wybory 2011
Organizacja - przebieg - efekty
Organizacja, przebieg i efekty kampanii wyborczych stanowią niezwykle interesujący
przedmiot naukowych i pozanaukowych dociekań. Wiele ulokowanych w tym polu zjawisk i
procesów ewoluuje nad wyraz szybko, co wymaga od analityków stałego zainteresowania.
Albowiem wyłącznie z obszaru naukowej koncentracji choćby jednej elekcji przekłada
się na osłabienie naukowych analiz.
Od redakcji
Od redakcji
PRAWO WYBORCZE W PRAKTYCE
Jeremiasz Salamon
Głosowanie podzielone w mieszanych systemach wyborczych. Wnioski z wyborów do
nowozelandzkiej Izby Reprezentantów z 26 listopada 2011 roku
Magdalena Półtorak
Polska ustawa "kwotowa" na tle rozwiązań wybranych państw
europejskich
Wojciech Peszyński
Upartyjnienie wyborów do Senatu w 2011 roku. Kazus zachowań elektoratu w
województwie kujawskopomorskim
Radosław Zych
Protesty wyborcze i ich rozpoznawanie w wyborach do Sejmu i Senatu z 2011 roku
MEDIA MASOWE W KAMPANIACH WYBORCZYCH
Jarosław Zbieranek
Polacy o Internecie w kampanii wyborczej 2011 roku
Małgorzata Adamik-Szysiak
Parlamentarna kampania wyborczą na łamach dzienników ogólnopolskich w 2011
roku - agenda mediów
Iwona Barszczuk
Obiektywny dziennikarz czy kreator wizerunku? Wybory parlamentarne 2011 roku
Justyna Jabłonka
Obserwator czy aktor? Media w kampanii wyborczej 2011 roku
Paweł Jakubowski
Kampania profrekwemyjna podczas kampanii parlamentarnej w 2011 roku
METODY I TECHNIKI MARKETINGOWEJ KREACJI
Anna Leszczuk-Fiedziukiewicz
Celebrytyzacja polityki na przykładnie wyborów parlamentarnych w 2011 roku
Justyna Maguś
Nie program, a...? Wizerunki kandydatek w wyborach parlamentarnych 2011 roku
Anna Szwed
Książka jako narzędzie w kampanii wyborczej- wybory 2011 roku
Paweł Wojtun
Sondaże przedwyborcze jako instrument rywalizacji politycznej - wybory
parlamentarne 2011 roku
KAMPANIA WYBORCZA NA POZIOMIE REGIONALNYM
Wioleta Pałka
Wybory 2011 w zagłębiach bezrobocia
Ewelina Kancik
Lubelskie kandydatki PiS i PO w kampanii parlamentarnej 2011 w internecie
Piotr Bujak
Tożsamość regionalna jako element pozycjonowania kandydatów w wyborach
parlamentarnych na przykładzie kampanii wyborczej 2011 roku w województwach śląskim i
opolskim
Paweł Siring
Analizą działań marketingowych opolskiego SLD. Kampania parlamentarna 2011 roku
332 strony, Format: 16.0x22.5cm, oprawa miękka