ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 43.20 41,04   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

WYBORY 2011 ORGANIZACJA PRZEBIEG EFEKTY


JEZIŃSKI M. SEKLECKA A. PESZYŃSKI W. SZEWCZAK W.

wydawnictwo: ADAM MARSZAŁEK , rok wydania 2014, wydanie I

cena netto: 43.20 Twoja cena  41,04 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Wybory 2011

Organizacja - przebieg - efekty


Organizacja, przebieg i efekty kampanii wyborczych stanowią niezwykle interesujący przedmiot naukowych i pozanaukowych dociekań. Wiele ulokowanych w tym polu zjawisk i procesów ewoluuje nad wyraz szybko, co wymaga od analityków stałego zainteresowania. Albowiem wyłącznie z obszaru naukowej koncentracji choćby jednej elekcji przekłada się na osłabienie naukowych analiz.

Od redakcji


Od redakcji

PRAWO WYBORCZE W PRAKTYCE

Jeremiasz Salamon
Głosowanie podzielone w mieszanych systemach wyborczych. Wnioski z wyborów do nowozelandzkiej Izby Reprezentantów z 26 listopada 2011 roku

Magdalena Półtorak
Polska ustawa "kwotowa" na tle rozwiązań wybranych państw europejskich

Wojciech Peszyński
Upartyjnienie wyborów do Senatu w 2011 roku. Kazus zachowań elektoratu w województwie kujawskopomorskim

Radosław Zych
Protesty wyborcze i ich rozpoznawanie w wyborach do Sejmu i Senatu z 2011 roku

MEDIA MASOWE W KAMPANIACH WYBORCZYCH

Jarosław Zbieranek
Polacy o Internecie w kampanii wyborczej 2011 roku

Małgorzata Adamik-Szysiak
Parlamentarna kampania wyborczą na łamach dzienników ogólnopolskich w 2011 roku - agenda mediów

Iwona Barszczuk
Obiektywny dziennikarz czy kreator wizerunku? Wybory parlamentarne 2011 roku

Justyna Jabłonka
Obserwator czy aktor? Media w kampanii wyborczej 2011 roku

Paweł Jakubowski
Kampania profrekwemyjna podczas kampanii parlamentarnej w 2011 roku

METODY I TECHNIKI MARKETINGOWEJ KREACJI

Anna Leszczuk-Fiedziukiewicz
Celebrytyzacja polityki na przykładnie wyborów parlamentarnych w 2011 roku

Justyna Maguś
Nie program, a...? Wizerunki kandydatek w wyborach parlamentarnych 2011 roku

Anna Szwed
Książka jako narzędzie w kampanii wyborczej- wybory 2011 roku

Paweł Wojtun
Sondaże przedwyborcze jako instrument rywalizacji politycznej - wybory parlamentarne 2011 roku

KAMPANIA WYBORCZA NA POZIOMIE REGIONALNYM

Wioleta Pałka
Wybory 2011 w zagłębiach bezrobocia

Ewelina Kancik
Lubelskie kandydatki PiS i PO w kampanii parlamentarnej 2011 w internecie

Piotr Bujak
Tożsamość regionalna jako element pozycjonowania kandydatów w wyborach parlamentarnych na przykładzie kampanii wyborczej 2011 roku w województwach śląskim i opolskim

Paweł Siring
Analizą działań marketingowych opolskiego SLD. Kampania parlamentarna 2011 roku


332 strony, Format: 16.0x22.5cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022