ksiazki24h.pl
wprowad¼ w³asne kryteria wyszukiwania ksi±¿ek: (jak szukaæ?)
Twój koszyk:   0 z³   zamówienie wysy³kowe >>>
Strona g³ówna > opis ksi±¿ki

KREOWANIE PRZESTRZENI SPO£ECZNEJ W CYFROWYM ¦WIECIE


£YSZCZARZ M. MARCINKIEWICZ S.M. SOKO£OWSKI M.

wydawnictwo: ADAM MARSZA£EK , rok wydania 2012, wydanie I

cena netto: 43.20 Twoja cena  41,04 z³ + 5% vat - dodaj do koszyka

Kreowanie przestrzeni spo³ecznej w cyfrowym ¶wiecie


Sytuacja w ¶wiecie zmieni³a siê wrêcz radykalnie w zwi±zku z procesem ¿ywio³owego rozwoju komunikatora, jakim jest internet, a w ¶lad za nim i innych mediów, które równie¿ ulegaj± procesowi konwergencji do Sieci.

W ksi±¿ce tej przestrzeñ medialna jest rzeczywisto¶ci±, w której zanurzony jest wspó³czesny cz³owiek.

¦wiat mediów wytwarza nowe przestrzenie spo³eczne, nowe pola debaty publicznej, tworzenia wiêzi i kszta³towania to¿samo¶ci zbiorowych. Ksi±¿ka ta zawiera zbiór refleksji i analiz na temat nowych i starych mediów i ich roli w kreowaniu przestrzeni spo³ecznych.

Micha³ £yszczarz, Stefan M. Marcinkiewicz, Marek Soko³owski


MICHA£ £YSZCZARZ, STEFAN M. MARCINKIEWICZ, MAREK SOKO£OWSKI
Medialne przestrzenie spo³eczne

ROZDZIA£ I. MEDIA A RZECZYWISTO¦Æ SPO£ECZNA I POLITYCZNA

DARIUSZ POLESZAK
Wp³yw mediów na zmianê kszta³tu relacji spo³ecznych. Syndrom instrumentalizacji kontaktów interpersonalnych wspó³czesnego cz³owieka

MAURYCY GRASZEWICZ
Komunikacja polityczna w nowych mediach

S£AWOMIR BARTNICKI
Komunikacja hegemoniczna i petycyjna w polskiej polityce - bilans nieszczê¶æ ludu suwerennego

MARIA W¡SICKA
Polityka w pigu³ce, czyli polityka oczyma tabloidów

JOANNA DZIEKOÑSKA
Miêdzy lanserem a profesjonalist± - o blogerach-politykach w kontek¶cie jako¶ci wspó³czesnej komunikacji politycznej

EWELINA KANCIK
Social media jako narzêdzia promocji jednostek samorz±du terytorialnego

ROZDZIA£ II. ROLA MEDIÓW W TWORZENIU RZECZYWISTO¦CI SPO£ECZNEJ PRZEZ RUCHY SPO£ECZNE I RELIGIJNE

MICHA£ £YSZCZARZ
Obraz muzu³manów w sferze publicznej. Specyfika polskiego dyskursu medialnego dotycz±cego islamu

STEFAN M. MARCINKIEWICZ
Rola Internetu w konstytuowaniu siê diaspor migranckich na przyk³adzie polskich emigrantów w Irlandii

JACEK PONIEDZIA£EK
Nowoplemienny regionalizm. Wirtualna rekonstrukcja warmiñsko¶ci

KRYSTYNA ¯EM£A
Organizacje etniczne w sieci. Na przyk³adzie polskiej zbiorowo¶ci w Katalonii

EWA D¡BROWSKA
Analiza przejawów polskiego ateizmu na Facebooku. Model antyinstytucjonalnego ateizmu i jego spo³eczne uwarunkowania

KAROLINA STEFANOWICZ
Dzia³alno¶æ Ko¶cio³a katolickiego w Internecie. Nowe formy ewangelizacji

ROZDZIA£ III. WYBRANE ZAGADNIENIA DOTYCZ¡CE SFERY MEDIALNEJ W EUROPIE ¦RODKOWEJ I WSCHODNIEJ

OLGA BRUSYLOVSKA
Ukrainian business media in the context of "power - large capital" relations

HELENA WILCZEWSKA-£EPKOWSKA
Wzajemny obraz Polski i Bia³orusi w mediach. Analiza wybranych materia³ów portali internetowych TVP i TVR

Noty o autorach


286 stron, Format: 16.0x22.5cm, oprawa miêkka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytu³ polskojêzyczny lub anglojêzyczny jest aktualnie na pó³ce ksiêgarni.

 
Wszelkie prawa zastrze¿one PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022