ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

SYSTEMY BIZNESU ELEKTRONICZNEGO


CHMIELARZ W.

wydawnictwo: DIFIN , rok wydania 2007, wydanie I

cena netto: 63.00 Twoja cena  59,85 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Publikacja przedstawia problematykę wykorzystania w gospodarce nowoczesnych systemów elektronicznego biznesu. Traktuje o genealogii, rozwoju i warunkach funkcjonowania usług elektronicznego biznesu - zarówno w relacjach pomiędzy firmami, jak i relacjach firm z indywidualnym klientem.  

W książce analizowane są też narzędzia marketingu internetowego i otoczenie elektronicznego biznesu w postaci systemów elektronicznej administracji publicznej oraz systemów umacniających pozycję e-biznesu w społeczeństwie (elektronicznych szkoleń i pracy na odległość).

Podstawową tezą jest dowiedzenie nieuchronności rozwoju elektronicznego biznesu w gospodarce wspieranej najnowszymi technologiami informacyjnymi, zintegrowanymi z systemami tradycyjnymi firm. Powyższa teza jest weryfikowana licznymi zestawieniami statystycznymi oraz badaniami własnymi wybranych branż usługowych (turystyka, nieruchomości, aukcje) oraz wsparta analizą literaturową i własnymi doświadczeniami.


Prof. dr hab. Witold Chmielarz - wieloletni pracownik Katedry Systemów Informacyjnych Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Absolwent Wydziału Nauk Ekonomicznych UW, doktor nauk o organizacji i zarządzaniu - rozprawa o możliwościach użycia modelowania matematycznego w zarządzaniu gospodarczym, habilitacja z nauk ekonomicznych o aspekcie modelowym tworzenia systemów informatycznych wspomagających zarządzanie. Główne pole zainteresowań - informatyka ekonomiczna. Autor ponad 140 publikacji i opracowań naukowych, w tym licznych książek oraz artykułów poświęconych tematyce zastosowań systemów informatycznych w gospodarce, szczególnie najnowszych technologii informacyjnych, rynków elektronicznych i elektronicznej bankowości.


Spis treści

Wprowadzenie

Rozdział 1. Idea i rozwój zjawiska biznesu elektronicznego

1.1. Pojęcia i typologie elektronicznego biznesu
1.2. Powstanie i ewolucja systemów elektronicznego biznesu
1.3. Biznes elektroniczny w wymiarze międzynarodowym
1.4. Infrastruktura technologiczna elektronicznego biznesu
1.5. Przesłanki tworzenia, zalety i wady elektronicznego biznesu
1.6. Biznes elektroniczny w Polsce na tle tendencji światowych        

Rozdział 2. Transakcje w elektronicznym biznesie

2.1. Charakterystyka obszarów transakcji w elektronicznym biznesie
2.2. Transakcje pomiędzy przedsiębiorstwami w elektronicznym biznesie
2.3. Transakcje pomiędzy przedsiębiorstwem a klientem w elektronicznym biznesie
2.4. Charakterystyka i funkcjonowanie sklepów internetowych
2.5. Klienci sklepów elektronicznych i ich zakupy

Rozdział 3. Marketing w sieci

3.1. Internet w promocji uzupełniającej
3.2. Wykorzystanie poczty elektronicznej w marketingu internetowym
3.3. Narzędzia wspomagające public relations
3.4. Narzędzia wspomagające komunikację w marketingu call center
3.5. Ocena skuteczności narzędzi promocji poprzez Internet

Rozdział 4. Projektowanie stron internetowych dla działalności gospodarczej

4.1. Analiza zagadnienia i tworzenie założeń witryn internetowych
4.2. Zasady projektowania grafiki i struktury informacyjnej witryn internetowych
4.3. Zasady projektowania nawigacji na stronach internetowych
4.4. Zasady ogólne wdrażania stron internetowych
4.5. Zasady budowy strategii marketingowej stron internetowych
4.6. Ramowe założenia eksploatacji, rozwoju i utrzymania stron internetowych

Rozdział 5. Badanie stanu i rozwoju systemów elektronicznego biznesu w wybranych sektorach w Polsce

5.1. Metodyka postępowania badawczego
5.2. Analiza możliwości zastosowania systemów elektronicznego biznesu w turystyce
5.3. Ocena zastosowań biznesu elektronicznego w handlu nieruchomościami
5.4. Analiza rozwiązań elektronicznego biznesu w tworzeniu i funkcjonowaniu aukcji internetowych

Rozdział 6. Kształtowanie społeczeństwa informacyjnego - społeczno-instytucjonalnego otoczenia elektronicznego biznesu

6.1. Podstawowe założenia społeczeństwa informacyjnego
6.2. Systemy elektronicznego kształcenia i elektronicznej pracy
6.3. Formy budowania wirtualnych społeczności
6.4. Budowa i funkcjonowanie systemów elektronicznej administracji publicznej

Zakończenie - bariery rozwoju e-biznesu w Polsce i sposoby ich pokonania

Literatura
Spis rysunków
Spis tabel

320 stron, B5, miękka oprawa

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022