ksiazki24h.pl
wprowad¼ w³asne kryteria wyszukiwania ksi±¿ek: (jak szukaæ?)
Twój koszyk:   0 z³   zamówienie wysy³kowe >>>
Strona g³ówna > opis ksi±¿ki

DROGA NA SZCZYT SEKRET SZCZʦLIWEJ FIRMY


CHIP CONLEY

wydawnictwo: CHARAKTERY , rok wydania 2015, wydanie I

cena netto: 54.90 Twoja cena  52,16 z³ + 5% vat - dodaj do koszyka

Droga na Szczyt

Sekret szczê¶liwej firmy


Chip Conley podaje prosty, skuteczny i sprawdzony sposób:

• Co zrobiæ, aby pracownik by³ nie tylko zmotywowany do pracy ale tak¿e lojalny wobec firmy i czerpi±cy rado¶æ z tego co robi
• Jak traktowaæ klienta, aby nie tylko by³ zadowolony ale tak¿e wierny marce i entuzjastycznie polecaj±cy j± innym
• Jak stworzyæ firmê, która ma nie tylko dobre wyniki finansowe ale równie¿ jest powodem do dumy i niesie now± jako¶æ ¿ycia zmieniaj±c± relacje w firmie

Droga kariery Chipa Conley’a jest najlepsz± reklam± i rekomendacj± jego ksi±¿ki. I - co szczególnie wa¿ne - uda³o mu siê osi±gn±æ ten szczyt wraz z ca³± firm± i to w czasach g³êbokiego kryzysu. Autor Chip Conley jest za³o¿ycielem i by³ym dyrektorem generalnym Joie de Vivre, sieci hoteli butikowych, zarz±dzaj±cej ponad czterdziestoma hotelami, restauracjami i o¶rodkami spa. Zosta³ uznany za najbardziej innowacyjnego dyrektora generalnego San Francisco Bay Area. Jest tak¿e znanym mówc± motywacyjnym i autorem kilku ksi±¿ek dla ludzi biznesu, w tym tytu³u wydanego tak¿e w Polsce: „Emocje w równaniach”.

W ksi±¿ce „Droga na Szczyt” Conley analizuje, w jaki sposób Joie de Vivre – druga na ¶wiecie pod wzglêdem wielko¶ci sieæ hoteli butikowych – przetrwa³a kryzys, który przetoczy³ siê przez bran¿ê turystyczn± po 2011 roku. „Droga na Szczyt” daje zakulisowy wgl±d w proces zadziwiaj±cej transformacji firmy prowadzonej przez Autora.

Conley opisuje jak dziêki prze³o¿eniu teorii Maslowa na niezwykle skuteczne praktyki biznesowe zbudowa³ lojalno¶æ swych pracowników, klientów i inwestorów, a tym samym jak jego firma stanê³a na nogi prze¿ywaj±c odt±d czas niezmiennej prosperity. Ksi±¿ka ma charakter po czê¶ci osobisty, po czê¶ci teoretyczny – a przy tym ani na chwilê nie przestaj±c byæ ksi±¿k± na wskro¶ praktyczn±, przystêpnie napisan± i zajmuj±c±.

Autor przytacza w ksi±¿ce mnóstwo przyk³adów z dzia³alno¶ci innych firm, takich jak Apple, Google, Whole Foods Market, Harley-Davidson i Southwest Airlines, pokazuj±c, w jaki sposób mo¿na dokonywaæ podobnych zmian we w³asnej firmie i we w³asnym ¿yciu.

Podstawowa – sprawdzona w codziennej praktyce biznesowej teza Conleya jest taka, ¿e firmy, które troszcz± siê o zaspokajanie nie tylko podstawowych, ale te¿ wy¿szych potrzeb pracowników i klientów, lepiej sobie radz± w biznesie. Bardziej zadowoleni pracownicy - to bardziej zadowoleni klienci - to lepsze efekty finansowe. Conley podkre¶la, ¿e oddanego, zmotywowanego pracownika i dobr± atmosferê w pracy tworz± nie tylko warunki finansowe, lecz tak¿e uznanie, poczucie sensu wykonywanych zadañ oraz mo¿liwo¶æ samorealizacji. Tezê tê potwierdzaj± przedstawione w ksi±¿ce badania.

„Jedna z najlepszych ksi±¿ek o biznesie, jakie czyta³em. Wyj±tkowe po³±czenie inteligencji przedsiêbiorcy i twórczych wgl±dów w naturê biznesu. Polecam!”
George Zimmer, dyrektor i prezes Men’s Wearhouse, Inc.

„Nigdy nie czyta³em ksi±¿ki, w której tak prosto i nieodparcie argumentowano by na rzecz tezy, ¿e ka¿da firma powinna byæ firm± spe³nion±. Jest to ca³kiem proste: firma stwarzaj±ca swym pracownikom szansê na do¶wiadczenie szczytowe sama równie¿ osi±gnie szczytow± wydajno¶æ.”
John Mackey, za³o¿yciel i dyrektor Whole Foods Market

„ Jest to ¶wietny materia³ dla liderów, trenerów, edukatorów, a nawet rodziców! Chip sam praktykuje w swoich hotelach wszystko to, czego naucza – i to z powodzeniem.”
Stephen R. Covey, autor ksi±¿ek: Siedem nawyków skutecznego dzia³ania oraz Ósmy nawyk. Od efektywno¶ci do wielko¶ci i odkrycia w³asnego g³osu.

„Gdybym przeczyta³ tê ksi±¿kê 25 lat temu, moje ¿ycie zawodowe wygl±da³oby inaczej. Czytaj±c ksi±¿kê Conleya, ci±gle powtarza³em sobie: szkoda, ¿e o tym wtedy nie pomy¶la³em… Mnóstwo rzeczy mog³em zrobiæ lepiej, du¿o lepiej”.
Grzegorz Lindenberg. Gazeta Wyborcza


Przedmowa do nowego wydania

Przedmowa

CZE¦Æ PIERWSZA Maslow i ja

Rozdzia³ pierwszy. W stronê psychologii biznesu
Rozdzia³ drugi. Karmiczny kapitalizm
Rozdzia³ trzeci. Prawdy dotycz±ce relacji

CZE¦Æ DRUGA Prawda dotycz±ca relacji typu L piramida pracownika

Rozdzia³ czwarty. Elementarne ¼ród³a motywacji
Rozdzia³ pi±ty. Wzbudzanie lojalno¶ci
Rozdzia³ szósty. ¬ród³a inspiracji

CZE¦Æ TRZECIA Prawda dotycz±ca relacji typu 1-. piramida klienta

Rozdzia³ siódmy. Budowanie poczucia satysfakcji
Rozdzia³ ósmy. Tworzenie relacji opartych na przywi±zaniu
Rozdzia³ dziewi±ty. Entuzja¶ci dzia³alno¶ci twojej firmy

CZE¦Æ CZWARTA Prawda dotycz±ca relacji typu 1-. piramida inwestora

Rozdzia³ dziesi±ty. Budowanie zaufania
Rozdzia³ jedenasty. Budowanie pewno¶ci
Rozdzia³ dwunasty. Budowanie dumy posiadacza

CZE¦Æ PI¡TA Urzeczywistniæ prawdê, w dzia³aniu

Rozdzia³ trzynasty Sedno sprawy - serce Joie de Vivre
Rozdzia³ czternasty. Spe³nione ¿ycie

Podziêkowania
Nota o autorze
Indeks osób
Indeks szczê¶liwej firmy


336 stron, Format: 17.0x24.0cm, oprawa miêkka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytu³ polskojêzyczny lub anglojêzyczny jest aktualnie na pó³ce ksiêgarni.

 
Wszelkie prawa zastrze¿one PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022