ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

OFFICE ENGLISH + CD


ŚWIDA D.

wydawnictwo: POLTEXT , rok wydania 2009, wydanie I

cena netto: 56.20 Twoja cena  53,39 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Podręcznik przeznaczony dla studentów szkół wyższych i policealnych oraz wszystkich instytucji kształcących menedżerów.

Szeroki zakres tematyczny obejmuje m.in.: korespondencję handlową (w tym także pisanie i obsługa faksów, teleksów, poczty elektronicznej); typowe dialogi biurowe, prowadzenie sekretariatu i recepcji; organizowanie i uczestnictwo w zebraniach; pisanie notatek, protokołów, raportów, listów intencyjnych; prezentacja produktu, firmy czy świadczonych przez nią usług; wskazówki dotyczące ubiegania się o pracę (w tym formy życiorysów i listów motywacyjnych).

"Office English" jest wszechstronnym poradnikiem nieodzownym w każdym nowoczesnym biurze.

Do książki dołączona jest płyta CD ( w cenie 8 zł; w sprzedaży wyłącznie w komplecie z książką) zawierająca materiał dźwiękowy.


Spis treści

Contents
Od Autorki

Chapter 1
Dialogues - Dialogi

Chapter 2
Telephoning and Recepcionist Techniques - Telefonowanie i praca w recepcji

1. What you Say when Making a Call - Zwroty wypowiadane przez osobę telefonującą do kogoś
2. What you Say when Receiving a Call - Zwroty wypowiadane przez osobę odbierającą telefon
3. At the Telephone Switchboard - W centrali telefonicznej
4. Receptionist Techniques - W recepcji

Chapter 3
How to Read and Write Numerals - Jak czytać i pisać liczebniki

1. Cardinals - Liczebniki główne
2. Ordinals - Liczebniki porządkowe
3. Fraction and Decimals - Ułamki i ułamki dziesiętne
4. Grammatical and Linguistic Hints - Wskazówki gramatyczne i językowe
5. Dimensions and Specifications in the Written and Spoken Forms - Miary i inne pojęcia matematyczne w formie pisanej i mówionej
5.1. Money - Pieniądze
5.2. Dimensions - Miary
5.3. Mathematical Symbols - Symbole matematyczne
6. Usage - Zastosowanie liczebników
6.1. Dates - Daty
6.2. Time - Czas
6.3. Mathematical Calculations - Działania matematyczne
6.4. Dimensions - Miary

Chapter 4
Meetings - Zebrania

1. The Agenda - Porządek dzienny zebrania
2. At the Meeting - Na zebraniu
2.1. How to Chair a Meeting - Jak przewodniczyć na zebraniu
2.2. How to Participate in a Meeting - Jak uczestniczyć w zebraniu
3. Oral Presentations - Wystąpienia. Referowanie problemów i spraw. Dawanie wytycznych. Prezentacje produktów, Usług, firm, pomysłów, idei. Przedstawianie ocen itp.
3.1. An Effective Presentation - Skuteczna prezentacja
3.1.1. The General Purposes of Presentations - Ogólne cele prezentacji
3.1.2. How to State the Specific Purpose of Your Presentation - Jak sformółować szczegółowy cel prezentacji
3.2. Practical Hints for a Successful Presentation - Praktyczne wskazówki
3.2.1. What the Speaker Should Know Before a Presentation - Co mówca powinien wiedzieć przed prezentacją
3.2.2. Preparing the Presentation - Przygotowanie prezentacji
3.2.3. During the Presentation - W trakcie prezentacji
3.2.4. Using Visual Aids - Stosowanie pomocy wizualnej
3.2.5. The Importance of Maitaining Eye-contact with the Audience - Dlaczego utrzymywanie kontaktu wzrokowego z audytorium jest ważne
3.3. Structural Components and Lexical Transitions - Człony strukturalne i powiązanie leksykalne
3.4. Patterns of Different Types of Presentation - Wzory różnych typów prezentacji
3.5. Effective Listening - Skuteczne słuchanie
3.6. How to Evaluate a Presentation - Jak ocenić prezentację
4. How to Write Minutes - Jak pisać protokół z zebrania
4.1. Typical Expressions and Sentence Structures - Typowe wyrażenia i struktury zdaniowe stosowane przy pisaniu protokołów z zebrań
5. Gramatical Hints - Wskazówki gramatyczne
5.1. The Passive Voice - Strona bierna
5.1.1. Forming the Passive Voice - Tworzenie strony biernej
5.1.2. Usage of the Passive Voice - Użycie strony biernej
5.2. The Sequence of Tenses and Reported Speech - Następstwo czasów i mowa zależna
5.2.1. The Sequence of Tenses - Następstwo czasów
5.2.2. Reported Speech - Mowa zależna

Chapter 5
The Memorandum ('Memo') - Notatka wewnętrzna

Chapter 6
Business Correspondensce - Korespondencja handlowa

1. Principles of Writing Business Letters - Zasady pisania listów handlowych
1.1. Sections of the Business Letter - Elementy listu handlowego
Enquiries - Zapytania ofertowe 
2.1. Components of an Enquiry - Elementy zapytania ofertowego
3. Replies to Enquiries - Odpowiedzi na zapytania ofertowe
3.1. Components of Reply to an Enquiry - Elementy odpowiedzi na zapytania ofertowe
4. Agreeing Details of a Contact - Uzgadnianie szczegółów kontraktu
4.1. Components of the Letter - Elementy listu
5. Visiting Customers - Wizyty u klienta
6. Quotations - Oferty cenowe
6.1. Components of Quotations - Elementy oferty cenowej
7. Placing Orders - Składanie zamówień
7.1. Components of a Covering Letter - Elementy listu przewodniego
7.2. Components of an Order Placed by Letter - Elementy zamówienia składanego w formie listu
8. The Execution of Orders - Realizacja zamówień
8.1. Components of the Letter - Elementy listu
9. Opening a Documentary Letter of Credit - Otwieranie akredytywy dokumentowej
10. Complaints - Reklamacje
10.1. Components of a Complaint - Elementy reklamacji

Chapter 7
How to Write a Telex - Jak pisać teleksy

1. Abbreviations Used in Telexes - Skróty stosowane w teleksach
2. The Format of a Telex - Format teleksu
3. Omissions - Opuszczenia
4. The Reference Line - Potwierdzenie otrzymania teleksu/listu i/lub czego sprawa dotyczy
5. Using Appropriate Expressions in Telexes - Stosowanie wyrażeń właściwych dla teleksów

Chapter 8
Raport Writing - Pisanie raportów

1. Raports Classified by Form and Contents - Podział raportów według formy i treści
2. The Informal Report - Raport nieoficjalny
2.1. The Informal Report in Memorandum Form - Raport nieoficjalny w formie notatki wewnętrznej
2.2. The Informal Report in Letter Form - Raport nieoficjalny w formie listu
2.3. The Memo-Type Report with Section Headings - Raport nieoficjalny w formie notatki wewnętrznej z podziałem na sekcje
3. The Short Formal Report - Krótki raport oficjalny
3.1. The Contents of a Short Formal Report - Treść krótkiego raportu oficjalnego
4. The Contents of a Long Formal Report - Spis treści obszernego raportu oficjalnego
5. The Format of an Official Report - Format raportu oficjalnego
5.1. The Layout of the Report - Układ raportu
5.2. Numbering Systems - Sposoby numerowania
6. Structural Components and Lexical Collocations Used in Official Reports - Człony strukturalne i powiązania wyrazów stosowane w raportach oficjalnych
6.1. Typical Expressions and Structures Used in Official Reports - Typowe wyrażenia i struktury stosowane przy pisaniu raportów oficjalnych
6.2. Linguistic Hints - Wskazówki językowe
6.3. Grammatical Hints - Wskazówki gramatyczne

Chapter 9
Letters of Intent - Listy intencyjne

Chapter 10
How to Write an Application for a Job - Jak pisać podanie o pracę

1. General Hints - Wskazówki ogólne
2. Resume Styles - Formy życiorysu
3. The Elements of a Resume - Elementy życiorysu
4. Motivational Letter - List motywacyjny
5. Interview - Rozmowa kwalifikacyjna

Chapter 11
The Electronic Office - Elektroniczne biuro

1. Computer Networks - Sieci komputerowe
2. Electronic Mail - Poczta elektroniczna
3. Voice-mail
4. Fact abouts Fax - Jak korzystać z faxu
5. Teleconferences - Telekonferencje
6. The Information Revolution - Rewolucja informacyjna

Key - Klucz


410 stron, B5, miękka oprawa;  CD

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022