W książce znajdą Państwo
omówienie nowoczesnej niemieckiej korespondencji handlowej, jej formy i treści, a także
typowe zwroty i wyrażenia. Tekst jest ilustrowany wzorami listów oraz reprodukcjami
listów oryginalnych.
Nasza publikacja zawiera
również:
kurs powtórzeniowy
podstawowych zagadnień gramatycznych (z testem sprawdzającym), których znajomość jest
konieczna w korespondencji handlowej;
korespondencję półoficjalną
(pisanie życiorysów, podań o przyjęcie do pracy, wymówień z pracy);
korespondencję osobistą
(składanie życzeń i kondołencji, zaproszenia);
słowniczek niemiecko-polski
słów i wyrażeń użytych w tekście;
wykaz skrótów stosowanych w
korespondencji handlowej;
klucz do ćwiczeń i zadań.
Niniejsze II wydanie
podręcznika, w którym zastosowano nowe zasady pisowni niemieckiej (obowiązujące od
sierpnia 1998 r.), zostało poszerzone o leksykon najważniejszych pojęć z zakresu
szeroko rozumianej korespondencji handlowej.
Zaletami książki są
także:
zadania, które wdrażają do
samodzielnego pisania listów handlowych;
quiz, którego celem jest
niekonwencjonalne sprawdzenie posiadanych umiejętności;
"programowanie"
listów handlowych.
347 stron, miękka oprawa