Z korzyścią dla wszystkich
Historia firmy RE/MAX
Realizacja marzeń - także tych biznesowych - to przede wszystkim ciężka praca.
Większość osób nie wychodzi jednak nawet z bloków startowych. Dlaczego tak się
dzieje? Ponieważ ludzie często mylą marzenia z pomysłami. Pomysł jest tylko
koncepcją. Aby zbudować firmę, jakiej pragniemy, potrzebujemy pomocy innych ludzi -
mężczyzn i kobiet, pełnych pasji wojowników rynku. Żeby jednak pozyskać ich dla
swego pomysłu, musimy najpierw przekształcić go w marzenie i zacząć je realizować
zgodnie z pięcioma krokami do sukcesu.
Krok 1. Spisz swój pomysł, uważnie dobierając słowa.
Krok 2. Połącz go z innymi pomysłami, aby w pełni wykorzystać jego potencjał.
Krok 3. Sprawdź pomysł — przekonaj się, czy da się go sprzedać.
Krok 4. Rozwiń pomysł.
Krok 5. Nazwij pomysł marzeniem i sprzedaj je.
Historia firmy RE/MAX, o której opowiada ta książka, to modelowy przykład
sukcesu osiągniętego dzięki marzeniu zrealizowanemu w najlepszy możliwy sposób.
Z korzyścią dla wszystkich - oto hasło od początku przyświecające Dave’owi
Linigerowi, założycielowi i prezesowi RE/MAX, jednego z największych światowych
gigantów sprzedających nieruchomości. Z korzyścią dla wszystkich - pracowników,
partnerów biznesowych i klientów: oto droga, jaką wybrał Liniger, by urzeczywistnić
swoje marzenie i przekuć je w sukces. Czy mu się to udało? Spójrzmy na fakty: Nikt na
świecie nie sprzedaje więcej nieruchomości niż RE/MAX!
Phil Harkins jest dyrektorem generalnym Linkage Inc., globalnej firmy
konsultingowej współpracującej z setkami organizacji na świecie. Do grona jej
klientów należy wiele firm z listy „Fortune 1000”, a także urzędy publiczne oraz
placówki służby zdrowia. Phil Harkins napisał kilka książek, w tym Powerful
Conversations: How High Impact Leaders Communicate, Click! oraz The Art and Practice of
Leadership Coaching. Często występuje jako ekspert w dziedzinie przywództwa. Przemawia
podczas konferencji, seminariów i programów szkoleniowych organizowanych na całym
świecie. Keith Hollihan jest pisarzem. Współpracował przy pisaniu książek z wieloma
ekspertami ds. biznesu i przywództwa. Brał też udział w pracach nad artykułami
poświęconymi najróżniejszym kwestiom istotnym dla współczesnych liderów. Jest
współredaktorem książki Enlightened Power: How Women Are Transforming the Practice of
Leadership.
RE/MAX to organizacja skupiająca franczyzowe biura nieruchomości w 97 krajach:
niemal 6400 biur nieruchomości i ponad 92 000 agentów – tyle osób zaufało systemowi
RE/MAX.
Twórcami największej i sprzedającej najwięcej nieruchomości na świecie sieci
RE/MAX są Dave i Gail Liniger. Koncepcja Linigera, by stworzyć sieć znakomicie
zorganizowanych i świadczących profesjonalne usługi biur pośrednictwa w obrocie
nieruchomościami powstała w 1973 roku w Denver, w stanie Colorado, i szybko zaowocowała
rozwojem sieci na terenie Stanów Zjednoczonych oraz Kanady. W 1994 roku partnerzy
Linigera i master franczyzobiorcy na rynku amerykańskim, Walter Shneider i Frank Polzler,
z sukcesem przenieśli model RE/MAX na rynek europejski, gdzie obecnie znajduje się
niemal 1500 biur RE/MAX i ponad 12 000 agentów w 33 krajach. Ponad 5 lat temu
rozpoczęliśmy budowanie sieci biur pod najbardziej rozpoznawalną w branży marką
RE/MAX również na terenie Polski. Dziś możemy się poszczycić 21 biurami
nieruchomości i ponad 100 agentami.
Podziękowania (7)
Przedmowa (11)
Wprowadzenie (17)
Rozdział 1. Radykalny pomysł dzielenia się korzyściami, który dokonał
przewrotu w branży (35)
Rozdział 2. Każdy, kto powiedział "tak" (61)
Rozdział 3. Czym się tak naprawdę zajmujemy? (95)
Rozdział 4. Jedno polano słabo się pali (121)
Rozdział 5. Przywództwo w stylu Shackletona (157)
Rozdział 6. Orły nie latają w stadach (203)
Rozdział 7. Tworzenie kultury realizacji projektów metodą pociągu
(229)
Rozdział 8. Wznoszenie się ponad tłumem (265)
Rozdział 9. Projekt badawczy (303)
Wyniki badań (327)
Realia amerykańskiej branży obrotu nieruchomościami (343)
Zalecana lektura (356)
360 stron, Format: 14.0x20.5cm, oprawa miękka