ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 33.68 32,00   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

PREZ MARKETING DO WZROSTU 8 ZWYCIĘSKICH STRATEGII


KOTLER P. KOTLER M.

wydawnictwo: REBIS , rok wydania 2013, wydanie I

cena netto: 33.68 Twoja cena  32,00 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Przez marketing do wzrostu

8 zwycięskich strategii


Najnowsza książka guru marketingu Philipa Kotlera!

Stany Zjednoczone, Unia Europejska i inne rozwinięte gospodarki już od kilku lat zmagają się ze spowolnieniem na tyle dotkliwym, że tworzenie nowych miejsc pracy nie nadąża za wzrostem liczby chętnych. Gdy kraje rozwinięte stoją w obliczu dręczącej dekoniunktury, szansy na skuteczne konkurowanie o kurczącą się bazę klientów należy szukać w wykorzystaniu kreatywnych strategii marketingowych.

„Przez marketing do wzrostu” pokazuje, jak przetrwać te burzliwe dla gospodarki czasy. Książka opisuje megatrendy, które będą otwierać nowe możliwości biznesowe przez całe obecne dziesięciolecie. Znajdziemy wśród nich globalną redystrybucję bogactw, urbanizację, globalny wzrost zielonej gospodarki i gwałtownie zmieniające się wartości społeczne.

Choć to najgroźniejszy okres od czasów Wielkiego Kryzysu, rozwój firm jest wciąż możliwy.
Nauczmy się wdrażać te wypróbowane strategie i rosnąć w tempie, którego zazdrościć nam będą konkurenci.


Philip Kotler jest jednym z największych światowych autorytetów w dziedzinie marketingu, autorem między innymi „Marketingu” (wyd. 14.) i „Marketingu 3.0”. Jest również profesorem marketingu międzynarodowego w Kellogg School of Management na Northwestern University.

Milton Kotler jest prezesem firm Kotler Marketing Group USA z siedzibą w Waszyngtonie oraz Kotler Marketing Group China z siedzibą w Pekinie, uznawanej za wiodącą firmę doradczą w dziedzinie strategii marketingowej w Chinach.

Wielu prezesów światowych firm, najlepszych menedżerów i badaczy poleca tę książkę.
„Przez marketing do wzrostu” jest znakomitym uzupełnieniem najnowszego wydania „Marketingu” Philipa Kotlera i Kevina Lane’a Kellera opublikowanego przez DW REBIS w 2012 roku.


Wstęp do wydania polskiego

Wstęp: Przygotujmy się do wejścia na osiem ścieżek prowadzących do wzrostu

1. Wzrost dzięki zwiększaniu udziału w rynku
2. Wzrost dzięki zaangażowanym klientom i interesariuszom
3. Wzrost dzięki stworzeniu silnej marki
4. Wzrost dzięki innowacyjnym nowym towarom, usługom i doznaniom
5. Wzrost dzięki ekspansji zagranicznej
6. Wzrost dzięki fuzjom, przejęciom, aliansom i joint venture
7. Wzrost dzięki doskonałej opinii w zakresie odpowiedzialności społecznej
8. Wzrost dzięki partnerstwu z administracją publiczną i organizacjami pozarządowymi

Epilog
Przypisy
Indeks


234 strony, Format: 15.0x22.5cm, oprawa twarda

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022