|
AKSJOLOGICZNE PODSTAWY PEDAGOGIKI SPOŁECZNEJ HELENY RADLIŃSKIEJ
CYRAŃSKI B. wydawnictwo: WYD UN ŁÓDŹ , rok wydania 2012, wydanie I cena netto: 27.72 Twoja cena 26,33 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Aksjologiczne podstawy pedagogiki społecznej Heleny Radlińskiej
Przykład zastosowania interpretacji hermeneutycznej
Wprowadzenie.
O potrzebie postrzegania problematyki wartości
Rozdział 1.
Uwagi dotyczące pojęć wartość i aksjologia
Rozdział 2.
Interpretacja hermeneutyczna
2.1.Uwagi wstępne
2.2.Językowy charakter interpretacji
2.3. Kontekst historyczny interpretacji 2.4.
Analiza strukturalna w interpretacji hermeneutycznej
2.4.1.Uzasadnienie strukturalnego aspektu interpretacji
2.4.2.Zasada determinacji i metody wykorzystywane w interpretacji tekstu związki z
analizą strukturalną
2.5.Wykładnia
2.6. Podsumowanie ogólnych założeń badań
2.7. Zespół szczegółowych kategorii badawczych
Rozdział 3.
Dyskurs jako obszar badań
3.1. Pedagogika społeczna jako dyskurs
3.2. Kryteria doboru tekstów do interpretacji hermeneutycznej
3.3. Znaczenie cenzury dla hermeneutycznej interpretacji tekstu
Rozdział 4.
Tożsamość interpretatora
4.1. Interpretator
4.2. Tożsamość
4.3.Tożsamość narracyjna
4.4. Bycie sobą i inność
4.5.Autor
Rozdział 5.
Aksjologiczne podstawy pedagogiki społecznej
5.1. Pojęcie wartości w dyskursie pedagogiki społecznej
5.2. Ujęcie normatywne w aksjologii pedagogiki społecznej
Rozdział 6.
System wartości pedagogiki społecznej
6.1.Wartości i relacje między nimi w dyskursie pedagogiki społecznej
Wartości w pedagogice społecznej jako dyscyplinie akademickiej
Zakończenie
Posłowie – Helena Radlińska, formacja pedagoga społecznego
Kalendarium życia i twórczości Heleny Radlińskiej
Bibliografia
136 stron, Format: 16.5x24.0cm, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|