|
E-KOMUNIKACJA NA RYNKU USŁUG BANKOWYCH MODELE NARZĘDZIA ZASTOSOWANIE
TARABASZ A. wydawnictwo: WYD UN ŁÓDŹ , rok wydania 2012, wydanie I cena netto: 55.44 Twoja cena 52,67 zł + 5% vat - dodaj do koszyka E-komunikacja na rynku usług bankowych
Modele, narzędzia, zastosowanie
Książka podejmuje zagadnienia budowania skutecznej komunikacji marketingowej sektora
bankowego w Polsce przy użyciu narzędzi elektronicznych.
Choć w literaturze przedmiotu istnieją szerokie opracowania dotyczące komunikacji
marketingowej, marketingu bankowego i komunikacji elektronicznej, na polskim rynku
wydawniczym dotychczas trudno było o pozycję, która w jednym miejscu spajałaby te trzy
zagadnienia.
Część empiryczna stanowi podsumowanie ponadrocznych badań, które objęły grupę
prawie 1800 klientów z 11 największych banków w Polsce, a także syntezę działań
tych instytucji w zakresie komunikacji elektronicznej.
Lektura tej pracy będzie interesująca zarówno dla studentów, jak i praktyków
życia gospodarczego, szczególnie z sektora usług bankowych.
WPROWADZENIE
ROZDZIAŁ I
KOMUNIKACJA: ASPEKTY TEORETYCZNE
1. Komunikacja i pojęcia pokrewne -analiza porównawcza
1.1. W poszukiwaniu definicji komunikacji i komunikowania
1.2. Komunikowanie masowe a promocja i rola komunikowania w marketingu
2. Modele komunikacji
2.1. Model sztuki retoryki
2.2. Model wszechmocy propagandy
2.3. Model aktu perswazyjnego
2.4. Model przekazu sygnałów
2.5. Model topologiczny
2.6. Model interaktywny
2.7. Model dwustopniowego przepływu informacji
2.8. Model socjologiczny
2.9. Model S-M-C-R
2.10. Model percepcji komunikowania
2.11. Model falowy HUB
2.12. Model komunikacji marketingowej w Internecie
2.13. Propozycja modelu komunikacji on-line
3. Podsumowanie rozdziału I
ROZDZIAŁ II
KOMUNIKACJA ELEKTRONICZNA: ASPEKT NARZĘDZIOWY
1. Analiza e-audytorium
2. Wydatki na e-reklamę
3. Cele stawiane kampaniom on-line
4. Narzędzia komunikacji i promocji on-line
4.1. Strona www
4.2. SEO
4.3. SEM
4.4. Display
4.5. Mailing
4.6. Social media
4.7. Sieciowy PR
5. Kampania on-line: zakup powierzchni, sposób emisji, mierniki efektywności
6. Podsumowanie rozdziału II
ROZDZIAŁ III
E-KOMUNIKACJA W ŚWIETLE PRZEPROWADZONYCH BADAŃ
1. Metodyka doboru i profil respondentów
2. Ocena poziomu wykorzystania narzędzi komunikacji elektronicznej
w analizowanych bankach
3. Znaczenie e-komunikacji banków w opinii klientów
4. Tworzenie komunikacji produktów bankowych
5. Podsumowanie rozdziału III
ZAKOŃCZENIE
ZAŁĄCZNIKI
BIBLIOGRAFIA
SPISY
252 strony, Format: 17.0x24.0cm, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|