ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 55.44 52,67   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

E-KOMUNIKACJA NA RYNKU USŁUG BANKOWYCH MODELE NARZĘDZIA ZASTOSOWANIE


TARABASZ A.

wydawnictwo: WYD UN ŁÓDŹ , rok wydania 2012, wydanie I

cena netto: 55.44 Twoja cena  52,67 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

E-komunikacja na rynku usług bankowych

Modele, narzędzia, zastosowanie


Książka podejmuje zagadnienia budowania skutecznej komunikacji marketingowej sektora bankowego w Polsce przy użyciu narzędzi elektronicznych.

Choć w literaturze przedmiotu istnieją szerokie opracowania dotyczące komunikacji marketingowej, marketingu bankowego i komunikacji elektronicznej, na polskim rynku wydawniczym dotychczas trudno było o pozycję, która w jednym miejscu spajałaby te trzy zagadnienia.

Część empiryczna stanowi podsumowanie ponadrocznych badań, które objęły grupę prawie 1800 klientów z 11 największych banków w Polsce, a także syntezę działań tych instytucji w zakresie komunikacji elektronicznej.

Lektura tej pracy będzie interesująca zarówno dla studentów, jak i praktyków życia gospodarczego, szczególnie z sektora usług bankowych.


WPROWADZENIE

ROZDZIAŁ I
KOMUNIKACJA: ASPEKTY TEORETYCZNE
1. Komunikacja i pojęcia pokrewne -analiza porównawcza
1.1. W poszukiwaniu definicji komunikacji i komunikowania
1.2. Komunikowanie masowe a promocja i rola komunikowania w marketingu
2. Modele komunikacji
2.1. Model sztuki retoryki
2.2. Model wszechmocy propagandy
2.3. Model aktu perswazyjnego
2.4. Model przekazu sygnałów
2.5. Model topologiczny
2.6. Model interaktywny
2.7. Model dwustopniowego przepływu informacji
2.8. Model socjologiczny
2.9. Model S-M-C-R
2.10. Model percepcji komunikowania
2.11. Model falowy HUB
2.12. Model komunikacji marketingowej w Internecie
2.13. Propozycja modelu komunikacji on-line
3. Podsumowanie rozdziału I

ROZDZIAŁ II
KOMUNIKACJA ELEKTRONICZNA: ASPEKT NARZĘDZIOWY
1. Analiza e-audytorium
2. Wydatki na e-reklamę
3. Cele stawiane kampaniom on-line
4. Narzędzia komunikacji i promocji on-line
4.1. Strona www
4.2. SEO
4.3. SEM
4.4. Display
4.5. Mailing
4.6. Social media
4.7. Sieciowy PR
5. Kampania on-line: zakup powierzchni, sposób emisji, mierniki efektywności
6. Podsumowanie rozdziału II

ROZDZIAŁ III
E-KOMUNIKACJA W ŚWIETLE PRZEPROWADZONYCH BADAŃ
1. Metodyka doboru i profil respondentów
2. Ocena poziomu wykorzystania narzędzi komunikacji elektronicznej
w analizowanych bankach
3. Znaczenie e-komunikacji banków w opinii klientów
4. Tworzenie komunikacji produktów bankowych
5. Podsumowanie rozdziału III

ZAKOŃCZENIE

ZAŁĄCZNIKI

BIBLIOGRAFIA

SPISY


252 strony, Format: 17.0x24.0cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022