ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

EMPLOYER BRANDING CZYLI ZARZĄDZANIE MARKĄ PRACODAWCY


WOJTASZCZYK K.

wydawnictwo: WYD UN ŁÓDŹ , rok wydania 2012, wydanie I

cena netto: 36.96 Twoja cena  35,11 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Employer branding czyli zarządzanie marką pracodawcy

Uwarunkowania, procesy, pomiar


Tematyka rozprawy ma charakter innowacyjny, o istotnych walorach utylitarnych. (...) Praca wypełnia lukę wiedzy w obszarze budowania marki pracodawcy w polskiej literaturze z dziedziny zarządzania. Istotnym walorem monografii jest interdyscyplinarne podejście do analizowanego zagadnienia, przejawiające się w twórczym połączeniu dorobku marketingu oraz zarządzania zasobami ludzkimi.

Z recenzji prof. dr hab. Marty Juchnowicz


Wstęp

Część I. Uwarunkowania employer branding

Rozdział 1. Zewnętrzne determinanty rozwoju koncepcji employer branding
1.1 Przemiany demograficzne
1.2 Pokolenie Y i jego oczekiwania wobec pracy
1.3 Wojna o talenty

Rozdział 2. Employer branding w kontekście ewolucji nauki o zarządzaniu i przeobrażeń wewnątrz organizacji
2.1. Tożsamość organizacji podstawą budowy employer brand
2.2. Zmiany w podejściu do zarządzania zasobami ludzkimi
2.3. Marka i siła jej oddziaływania

Część II. Zarządzanie marką pracodawcy

Rozdział 3. Istota employer branding
3.1. Cele i pojęcie employer branding
3.2. Pracodawca z wyboru jako organizacja z silną marką
3.3. Skala wykorzystania employer branding w praktyce gospodarczej

Rozdział 4. Funkcje i narzędzia employer branding
4.1. Planowanie i organizowanie działań w obszarze employer branding
4.2. Angażowanie pracowników w budowanie marki - employee branding
4.3. Kontrola siły employer brand
4.4. Zarządzanie zasobami ludzkimi instrumentem umacniania employer brand

Część III. Pomiar siły employer brand

Rozdział 5. Wizerunek marki pracodawcy działającego na polskim rynku i moc jego oddziaływania
5.1. Koncepcja badań własnych i metodologia badawcza
5.2. Badani o swoich pracodawcach
5.3. Lojalnościowe postawy i zachowania pracowników jako pochodna wizerunku employer brand

Rozdział 6. Praktyka employer branding
6.1. Propozycja wartości dla pracownika oraz stopień zaspokojenia oczekiwań wobec pracy
6.2. Employee branding w organizacjach zatrudniających respondentów
6.3. Wizerunek employer brand i wybrane narzędzia zarządzania marką a przywiązanie do pracodawcy
6.4. Wnioski z badań

Zakończenie
Bibliografia
Netografia
Spis tabel
Spis rysunków
Aneks. Kwestionariusz ankiety zastosowanej w badaniach własnych
Od Redakcji


252 stron, Format: 16.5x24.0cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022