ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 36.29 34,48   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

E-MARKETING WSPÓŁCZESNE TRENDY PAKIET STARTOWY


KRÓLEWSKI J. SALA P.

wydawnictwo: PWN , rok wydania 2013, wydanie I

cena netto: 73.20 Twoja cena  69,54 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

E-marketing

Współczesne trendy. Pakiet startowy


Książka E-marketing to pozycja, która przybliży czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej.

Pozwoli poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w Internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, oraz przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w internecie.

Marketing internetowy to dziś jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyślany.

Książka ta pozwoli poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których internet jest miejscem, w którym chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości.

Z publikacji Czytelnik dowie się m.in.:

· dlaczego Content is The King?
· czym jest marketing 3.0?
· dokąd zmierzają social media?
· dlaczego less is more?
· jak dbać o klienta w sieci?
· o jakich wymogach formalno-prawnych pamiętać?
· w jaki sposób skorzystać z fenomenu Big Data i automatyzować marketing?
· jak przeprowadzić skuteczną kampanię e-mail i mobile marketingową?
· jak budować przewagę konkurencyjną wykorzystując nowoczesne technologie?


Wśród autorów znaleźli się: Jarosław Królewski, Paweł Sala, Dominik Kaznowski, Monika Mikowska, Michał Dziekoński, Maciej Wiktorowski, Barbara Stawarz, Miłosz Baluś, Teresa Wierzbowska, Krzysztof Bełech, Grzegorz Błażewicz, Tomasz Surmacz, Leszek Łuczyn, Przemysław Tarczyński, Andrzej Ogonowski, Michał Kasperczyk, Łukasz Gładki, Wojciech Piwowarczyk, Magdalena Drabik, Jacek Jankowski, Jarosław Roszkowski, Andrzej Garapich, Anna Orzech, Joanna Świercz, Justyna Dziegieć, Bartłomiej Piechota, Anna Zarudzka, Adrian Kielich, Piotr Koźniewski, Marcin Nowak, Radosław Cięciwa, Paweł Zieliński, Marek Przystaś.


Wprowadzenie
Jarosław Królewski, Paweł Sala

Część I PODSTAWY - SOLIDNY BACKGROUND

1. Marketing 3.0 Michał Dziekoński
2. Rynek internetowy w Polsce i na świecie Tomasz Surmacz
3. Wpływ Internetu na gospodarkę Krzysztof Betech
4. Social media - społeczny wymiar Internetu Dominik Kaznowski

Część II SKŁADOWE SUKCESU

5. Usability i User Experience Jarosław Królewski
6. Marketing mobilny Monika Mikowska, Andrzej Ogonowski oraz Anna Zarudzka, Adrian Kielich, Piotr Koźniewski, Marcin Nowak, Radosław Cięciwa, Paweł Zieliński
7. E-mail marketing Paweł Sala
8. Automatyzacja marketingu Grzegorz Blażewicz, Bartłomiej Piechota
9. Gry w Internecie Jacek jankowski, Magdalena Drabik
10. Wideo i audio w sieci Teresa Wierzbowska
11. E-commerce Justyna Dziegieć
12. Kim jest dobry copywriter? Leszek Łuczyn
13. Content marketing Barbara Stawarz
14. Kampanie społeczne w Internecie Joanna Świercz, Anna Jadwiga Orzech

Część III JAK TO POLICZYĆ?

15. Badania mediów internetowych Andrzej Garapich
16. Monitoring mediów społecznościowych Jarosław Roszkowski

Część IV  NIEZBĘDNIK NOWOCZESNEGO MARKETERA

17. Z technologią za pan brat Jarostaw Królewski, Miłosz Baluś
18. Jak współpracować z zespołem IT Przemysław Tarczyński
19. Zarządzanie projektami (hipsterzy budują ziemiankę) Maciej Wiktorowski
20. Obsługa klienta w sieci  Michał Kasperczyk
21. Wybrane prawne aspekty marketingu w sieci Łukasz Gładki, Wojciech Piwowarczyk
22. Marketing w start-upach Marek Przystaś

Bibliografia

O Autorach


464 stron, Format: 17.0x24.5cm, oprawa twarda

Księgarnia nie działa. Nie odpowiadamy na pytania i nie realizujemy zamówien. Do odwolania !.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022