ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

NOWE MEDIA I WYZWANIA WSPÓŁCZESNOŚCI


SOKOŁOWSKI M.

wydawnictwo: ADAM MARSZAŁEK , rok wydania 2013, wydanie I

cena netto: 46.00 Twoja cena  43,70 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Nowe media i wyzwania współczesności


Jak opisać nowe media?

Jakie pociągają za sobą skutki?

Jak zmieniła się nasza kultura duchowa i materialna?

Jakie przemiany zaszły w nas samych, naszym sposobie postrzegania otaczających nas ludzi, rzeczywistości społecznej?

Jak komunikacja sieciowa wpływa na kształt dyskursu publicznego i redystrybucję władzy?

Jaki jest ogólny kierunek przemian w zakresie masowej komunikacji? Czym różni się życie w „cyfrowym świecie” od „życia analogowego”?

Czy Internet to tylko narzędzie czy hipernarzędzie?

Czy będziemy mieli „smartpieniądze” i „smartpartnerów” w „Smart Life”? (Ile „smartprzedmiotów” jesteśmy w stanie wymyślić i wchłonąć?!)

Co będzie po Facebooku?

Jak długo jeszcze będziemy „ćwierkać” na Twitterze?

Jak chronić swoją prywatność w dobie multifunkcyjnych telefonów komórkowych?

I na koniec pytanie zasadniczo kontrowersyjne: czy Internet może zostać poddany jakiejkolwiek kontroli?

Wielkość zagadnień, które porusza książka Nowe media i wyzwania współczesności, stanowi jej niewątpliwy atut, proponując wieloaspektowy ogląd problematyki mieszczącej się w szeroko zdefiniowanym temacie nowych mediów.

Marek Sokołowski


MAREK SOKOŁOWSKI
Nowe media: konwergencja technologiczna i rozszerzenie praktyk komunikacyjnych

ROZDZIAŁ I. ZMIENIAJĄCA SIĘ MEDIOSFERA

JAN KŁOS
Słowo i Dotyk. Media na pograniczu

MAGDALENA SZPUNAR
Mediamorfoza mediów a funkcjonowanie i rozwój Internetu

KATARZYNA KOPECKA-PIECH
Afordancje nowych mediów mobilnych

ANNA LATOS
Współczesne technologie medialne a przestrzeń fizyczna. Masowa konfiguracja przestrzeni

KRZYSZTOF STĘPNIAK
Internet - czy współczesna wieża Babel?

RYSZARD ADAM PODGÓRSKI
Aksjologia współczesnych mediów w przestrzeni społecznej

ROZDZIAŁ II. NOWE MEDIA I SPOSOBY ICH WYKORZYSTYWANIA

TOMASZ SAHAJ
Nowe media w służbie osób niepełnosprawnych fizycznie, intelektualnie i społecznie

PIOTR LASKOWSKI
Żyć z siecią w tle

SEBASTIAN SKOLIK
Informacja i spam. Ustanawianie progów encyklopedyczności dla podmiotów opisywanych w polskojęzycznej Wikipedii

PIOTR DUBIŃSKI
Wykorzystanie nowych mediów w coachingu

ROZDZIAŁ III. SPOŁECZNOŚCI INTERNETOWE I SERWISY SPOŁECZNOŚCIOWE

WACŁAW BRANICKI
Przyjaźń w relacjach zapośredniczonych przez technologię

ŁUKASZ KISZKIEL
Wirtualne tożsamości. Portale społecznościowe jako formy autokreacji

MAGDALENA KAMIŃSKA
Masz anoreksję? Chcesz mieć anoreksję? To blog dla Ciebie;-) Rola w annarexics w cyberśrodowiskach pro-ana

ALEKSANDRA SARNA, PAWEŁ SARNA
Wizerunek osób otyłych i przekazy na temat otyłości. Analiza dyskursu w Internecie (forum www.otylosc.org)

ROZDZIAŁ IV. DZIENNIKARSTWO W NOWYM ŚRODOWISKU TECHNOLOGICZNYM

PRZEMYSŁAW SZEWS
"Ćwierkające dziennikarstwo"- Twitter w służbie dziennikarzy sportowych

MARTA WIĘCKIEWICZ
Dziennikarze w blogosferze. Potencjał interaktywności dziennika internetowego a jego (nie)wykorzystywanie

ANNA CHALEWICZ
Aktor społeczny czy racjonalny człowiek gospodarujący? O roli dziennikarzy w dobie nowych mediów

ROZDZIAŁ V. NOWE MEDIA A KULTURA POPULARNA

RADOSŁAW BOMBA
Humanistyka cyfrowa w badaniu kultury popularnej

MIŁOSZ BABECKI
Informacyjny potencjał gier internetowych w systemie komunikowania masowego. Efektywność, struktura, tematyzacja

LILIA KRAWCZEWSKA
Komiks internetowy jako przykład przeniesienia kultury masowej do Internetu

NOTY O AUTORACH


370 stron, Format: 16.0x22.5cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022