|
NOWE MEDIA I WYZWANIA WSPÓŁCZESNOŚCI
SOKOŁOWSKI M. wydawnictwo: ADAM MARSZAŁEK , rok wydania 2013, wydanie I cena netto: 46.00 Twoja cena 43,70 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Nowe media i wyzwania współczesności
Jak opisać nowe media?
Jakie pociągają za sobą skutki?
Jak zmieniła się nasza kultura duchowa i materialna?
Jakie przemiany zaszły w nas samych, naszym sposobie postrzegania otaczających nas
ludzi, rzeczywistości społecznej?
Jak komunikacja sieciowa wpływa na kształt dyskursu publicznego i redystrybucję
władzy?
Jaki jest ogólny kierunek przemian w zakresie masowej komunikacji? Czym różni się
życie w „cyfrowym świecie” od „życia analogowego”?
Czy Internet to tylko narzędzie czy hipernarzędzie?
Czy będziemy mieli „smartpieniądze” i „smartpartnerów” w „Smart Life”?
(Ile „smartprzedmiotów” jesteśmy w stanie wymyślić i wchłonąć?!)
Co będzie po Facebooku?
Jak długo jeszcze będziemy „ćwierkać” na Twitterze?
Jak chronić swoją prywatność w dobie multifunkcyjnych telefonów komórkowych?
I na koniec pytanie zasadniczo kontrowersyjne: czy Internet może zostać poddany
jakiejkolwiek kontroli?
Wielkość zagadnień, które porusza książka Nowe media i wyzwania
współczesności, stanowi jej niewątpliwy atut, proponując wieloaspektowy ogląd
problematyki mieszczącej się w szeroko zdefiniowanym temacie nowych mediów.
Marek Sokołowski
MAREK SOKOŁOWSKI
Nowe media: konwergencja technologiczna i rozszerzenie praktyk komunikacyjnych
ROZDZIAŁ I. ZMIENIAJĄCA SIĘ MEDIOSFERA
JAN KŁOS
Słowo i Dotyk. Media na pograniczu
MAGDALENA SZPUNAR
Mediamorfoza mediów a funkcjonowanie i rozwój Internetu
KATARZYNA KOPECKA-PIECH
Afordancje nowych mediów mobilnych
ANNA LATOS
Współczesne technologie medialne a przestrzeń fizyczna. Masowa konfiguracja
przestrzeni
KRZYSZTOF STĘPNIAK
Internet - czy współczesna wieża Babel?
RYSZARD ADAM PODGÓRSKI
Aksjologia współczesnych mediów w przestrzeni społecznej
ROZDZIAŁ II. NOWE MEDIA I SPOSOBY ICH WYKORZYSTYWANIA
TOMASZ SAHAJ
Nowe media w służbie osób niepełnosprawnych fizycznie, intelektualnie i
społecznie
PIOTR LASKOWSKI
Żyć z siecią w tle
SEBASTIAN SKOLIK
Informacja i spam. Ustanawianie progów encyklopedyczności dla podmiotów
opisywanych w polskojęzycznej Wikipedii
PIOTR DUBIŃSKI
Wykorzystanie nowych mediów w coachingu
ROZDZIAŁ III. SPOŁECZNOŚCI INTERNETOWE I SERWISY SPOŁECZNOŚCIOWE
WACŁAW BRANICKI
Przyjaźń w relacjach zapośredniczonych przez technologię
ŁUKASZ KISZKIEL
Wirtualne tożsamości. Portale społecznościowe jako formy autokreacji
MAGDALENA KAMIŃSKA
Masz anoreksję? Chcesz mieć anoreksję? To blog dla Ciebie;-) Rola w annarexics
w cyberśrodowiskach pro-ana
ALEKSANDRA SARNA, PAWEŁ SARNA
Wizerunek osób otyłych i przekazy na temat otyłości. Analiza dyskursu w
Internecie (forum www.otylosc.org)
ROZDZIAŁ IV. DZIENNIKARSTWO W NOWYM ŚRODOWISKU TECHNOLOGICZNYM
PRZEMYSŁAW SZEWS
"Ćwierkające dziennikarstwo"- Twitter w służbie dziennikarzy
sportowych
MARTA WIĘCKIEWICZ
Dziennikarze w blogosferze. Potencjał interaktywności dziennika internetowego a
jego (nie)wykorzystywanie
ANNA CHALEWICZ
Aktor społeczny czy racjonalny człowiek gospodarujący? O roli dziennikarzy w
dobie nowych mediów
ROZDZIAŁ V. NOWE MEDIA A KULTURA POPULARNA
RADOSŁAW BOMBA
Humanistyka cyfrowa w badaniu kultury popularnej
MIŁOSZ BABECKI
Informacyjny potencjał gier internetowych w systemie komunikowania masowego.
Efektywność, struktura, tematyzacja
LILIA KRAWCZEWSKA
Komiks internetowy jako przykład przeniesienia kultury masowej do Internetu
NOTY O AUTORACH
370 stron, Format: 16.0x22.5cm, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|