|  | 
 PSYCHOLOGIA COACHINGU BIZNESOWEGO
 NIECKARZ ZDZ.wydawnictwo: HARMONIA , rok wydania 2013, wydanie Icena netto: 36.30Twoja cena  34,49 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Psychologia coachingu biznesowego
 Niniejsza publikacja ma na celu uporządkowanie informacji na temat coachingu
biznesowego i osadzenie go w nurcie psychologicznym oraz przedstawienie jak najszerszego
fragmentu wiedzy na temat ram koncepcyjnych zagadnienia, zawodu coacha biznesowego,
procesu coachingu i jego skuteczności oraz metod pracy z klientem. W książce proponuje się również model coachingu biznesowego, którego celem jest
połączenie trzech istotnych elementów procesu: klienta, organizacji i coacha.
Publikacja kładzie nacisk na fakt, iż coaching biznesowy jest procesem nieliniowym,
zależnym od wielu różnorodnych czynników, jednak ukierunkowanym na osiągnięcie
jednego uniwersalnego celu – poprawy efektywności funkcjonowania.Ze Wstępu
 
 Wstęp
 Coach - charakterystyka zawodu
 Wymagania zawodowe
 Ocena pracy coacha
 Podsumowanie
 
 Coaching jako obszar psychologii stosowanej
 Coaching jako narzędzie rozwoju
 Teoretyczne podstawy coachingu
 Perspektywa poznawczo-behawioralna
 Perspektywa psychodynamiczna
 Perspektywa psychologii pozytywnej
 Perspektywa psychologii organizacji i zarządzania
 W kierunku psychologii coachingu
 Coaching a inne formy wspomagania rozwoju
 Podsumowanie
 
 Motywacja i osobowość w coachingu
 Motywacja i cechy osobowości coacha
 Cechy osobowości według Raymonda Cattella
 Osobowość według Hansa J. Eysencka
 "Wielka piątka"
 Motywacja i cechy osobowości klienta
 Podsumowanie
 
 Budowanie relacji coach-klient
 Miękkie kompetencje coacha
 Dopasowanie coacha i klienta
 Kontrakt i poufność
 Prowadzenie rozmowy z klientem
 Podsumowanie
 
 Efektywne prowadzenie procesu coachingowego
 Definiowanie celów coachingowych
 Skuteczność procesu coachingowego
 Bariery w prowadzeniu skutecznego coachingu
 Podsumowanie
 
 Odpowiedzialność za zmiany - obowiązki coacha i oczekiwania klienta
 Zawieranie kontraktu między stronami
 Ustalanie ram działania
 Obszary pracy z klientem
 Techniki pracy z klientem
 Podsumowanie
 
 Podsumowanie, czyli model coachingu biznesowego
 Zakończenie: Psychologia coachingu biznesowego dziś i jutro
 Bibliografia
 Spis tabel
 Spis rysunków
 Załączniki
 
 174 stron, Format: 14.5x21.0cm, oprawa twarda
Księgarnia nie działa. Nie odpowiadamy na pytania i nie realizujemy zamówien. Do odwolania !.   |