|
PSYCHOLOGIA COACHINGU BIZNESOWEGO
NIECKARZ ZDZ. wydawnictwo: HARMONIA , rok wydania 2013, wydanie I cena netto: 36.30 Twoja cena 34,49 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Psychologia coachingu biznesowego
Niniejsza publikacja ma na celu uporządkowanie informacji na temat coachingu
biznesowego i osadzenie go w nurcie psychologicznym oraz przedstawienie jak najszerszego
fragmentu wiedzy na temat ram koncepcyjnych zagadnienia, zawodu coacha biznesowego,
procesu coachingu i jego skuteczności oraz metod pracy z klientem.
W książce proponuje się również model coachingu biznesowego, którego celem jest
połączenie trzech istotnych elementów procesu: klienta, organizacji i coacha.
Publikacja kładzie nacisk na fakt, iż coaching biznesowy jest procesem nieliniowym,
zależnym od wielu różnorodnych czynników, jednak ukierunkowanym na osiągnięcie
jednego uniwersalnego celu – poprawy efektywności funkcjonowania.
Ze Wstępu
Wstęp
Coach - charakterystyka zawodu
Wymagania zawodowe
Ocena pracy coacha
Podsumowanie
Coaching jako obszar psychologii stosowanej
Coaching jako narzędzie rozwoju
Teoretyczne podstawy coachingu
Perspektywa poznawczo-behawioralna
Perspektywa psychodynamiczna
Perspektywa psychologii pozytywnej
Perspektywa psychologii organizacji i zarządzania
W kierunku psychologii coachingu
Coaching a inne formy wspomagania rozwoju
Podsumowanie
Motywacja i osobowość w coachingu
Motywacja i cechy osobowości coacha
Cechy osobowości według Raymonda Cattella
Osobowość według Hansa J. Eysencka
"Wielka piątka"
Motywacja i cechy osobowości klienta
Podsumowanie
Budowanie relacji coach-klient
Miękkie kompetencje coacha
Dopasowanie coacha i klienta
Kontrakt i poufność
Prowadzenie rozmowy z klientem
Podsumowanie
Efektywne prowadzenie procesu coachingowego
Definiowanie celów coachingowych
Skuteczność procesu coachingowego
Bariery w prowadzeniu skutecznego coachingu
Podsumowanie
Odpowiedzialność za zmiany - obowiązki coacha i oczekiwania klienta
Zawieranie kontraktu między stronami
Ustalanie ram działania
Obszary pracy z klientem
Techniki pracy z klientem
Podsumowanie
Podsumowanie, czyli model coachingu biznesowego
Zakończenie: Psychologia coachingu biznesowego dziś i jutro
Bibliografia
Spis tabel
Spis rysunków
Załączniki
174 stron, Format: 14.5x21.0cm, oprawa twarda
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|