ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 31.80 30,21   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE PRZEDSIĘBIORSTWEM NA PRZYKŁADACH


URBANOWSKA-SOJKIN E.

wydawnictwo: WYD UE POZNAŃ , rok wydania 2002, wydanie I

cena netto: 31.80 Twoja cena  30,21 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE PRZEDSIĘBIORSTWEM NA PRZYKŁADACH


Wprowadzenie (E. Urbanowska-Sojkin)

1. STRATEGIA JAKO SPOSÓB DZIAŁANIA PRZEDSIĘBIORSTWA NA RYNKU
1.1. Wprowadzenie (E. Urbanowska-Sojkin)
1.2. Przykłady strategii rozwoju przedsiębiorstwa
1.3. Przykład strategii funkcjonalnej
Strategia personalna w InterMetal Sp. z o.o. (A. Sarkowicz)

2. DIAGNOZA MAKROOTOCZENIA PRZEDSIĘBIORSTWA
2.1. Wprowadzenie (E. Urbanowska-Sojkin)
2.2. Analiza makrootoczenia przedsiębiorstwa przy wykorzystaniu metody PEST

3. DIAGNOZA OTOCZENIA KONKURENCYJNEGO PRZEDSIĘBIORSTWA
3.1. Wprowadzenie (E. Urbanowska-Sojkn)
3.2. Sektor-podstawy wyodrębnienia sektora Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris (A. Purgat)
3.3. Cechy atrakcyjności sektora
3.4. Profit ekonomiczny sektora  Sektor papierniczy (J. Przeniczka)

4. DIAGNOZA PRZEDSIĘBIORSTWA
4.1. Wprowadzenie (E. Urbanowska-Sojkin)
4.2. Kondycja ekonomiczna przedsiębiorstwa
4.3. Pozycja konkurencyjna przedsiębiorstwa według metody portfelowej

5. PROJEKTOWANIE ZMIAN W OTOCZENIU
5.1. Wprowadzenie (E. Urbanowska-Sojkin)
5.2. Zastosowanie metody luki strategicznej do przewidywania zmian w otoczeniu i określenia przyszłych działań przedsiębiorstwa
Perspektywy działania przedsiębiorstwa Jutrzenka S.A. (A. Milecki)
5.3. Projektowanie zmian w działalności przedsiębiorstwa na podstawie tendencji rozwojowych. Tendencje rozwojowe w otoczeniu przedsiębiorstwa Interia.pl S.A. (A. Milecki)
5.4. Metoda scenariuszy w projektowaniu zmian w otoczeniu

6. POZYCJA STRATEGICZNA PRZEDSIĘBIORSTWA W OTOCZENIU
6.1. Wprowadzenie (E. Urbanowska-Sojkin)
6.2. Określenie pozycji rozwojowej przedsiębiorstwa przy wykorzystaniu metody SPACE
Pozycja rozwojowa przedsiębiorstwa Jelfa S.A. (Sz. Cyfert)
6.3. Zastosowanie metody SWOT do określania pozycji rozwojowej przedsiębiorstwa

7. STRATEGIA ROZWOJU PRZEDSIĘBIORSTWA
7.1. Wprowadzenie (E. Urbanowska-Sojkin)
7.2. Strategia rozwoju a uwarunkowania działania . Stacja telewizyjna TVN - strategia rozwoju jednostki strategicznej a uwarunkowania działania (M. Malkowska)
7.3. Strategia rozwoju a strategie funkcjonalne - stopień dopasowania

8. WDRAŻANIE STRATEGII
8.1. Wprowadzenie (E. Urbanowska-Sojkin).
8.2. Strategia przedsiębiorstwa a system organizacji wewnętrznej przedsiębiorstwa i powiązań z podmiotami otoczenia. Elastyczność funkcjonowania - „Doitbetter" (A. Purgat)
8.3. Strategia rozwoju przedsiębiorstwa a jego kultura organizacyjna. Proces dostosowania kulturowego w przedsiębiorstwie MotorPol-Arens (A. Sarkowicz)

9. KONTROLA STRATEGICZNA
9.1. Wprowadzenie (E. Urbanowska-Sojkin)
9.2. Zrównoważona Karta Wyników jako narzędzie kontroli realizacji strategii
9.3. Elementy Systemu Wczesnego Ostrzegania dla potrzeb kontroli strategicznej przedsiębiorstwa . Elementy Systemu Wczesnego Ostrzegania w przedsiębiorstwie Betonex Sp. z o.o. (A .Milecki)

Literatura podstawowa


311 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022