ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

ZAANGAŻOWANY OUTSOURCING PIĘĆ ZASAD KTÓRE ZMIENIĄ OBLICZE OUTSOURCINGU


VITASEK K.

wydawnictwo: MT BIZNES , rok wydania 2011, wydanie I

cena netto: 61.40 Twoja cena  58,33 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Zaangażowany outsourcing

Pięć zasad, które zmienią oblicze outsourcingu


Zmiana jest nowym status quo w dzisiejszym świecie biznesu. Powstały nowe, bardziej efektywne metody zwiększania udziału w rynku i przychodów i ich adaptacja stworzy podział na tych, którzy osiągnęli sukces i na tych, którzy ponieśli porażkę.

W książce Zaangażowany Outsourcing Kate Vitasek, innowatorka i główny autor, proponuje nowy model biznesowy, który przekształci outsourcing w taki sposób, w jaki metodyki Six Sigma i Lean Management przekształciły procesy produkcji w latach osiemdziesiątych i dziewięćdziesiątych.

W oparciu o badania wspierane przez Uniwersytet Tennessee i Siły Powietrzne Stanów Zjednoczonych Vitasek zidentyfikowała dziesięć błędów typowych dla niemal wszystkich relacji outsourcingowych i pokazuje organizacjom, jak określić na nowo współpracę z partnerami, by zachęcić do innowacyjności, podnieść poziom usług, obniżyć koszty i zwiększyć zysk. Vitasek przedstawia pięć zasad budowania strategii pozyskiwania usług w XXI wieku i pokazuje, jak tworzyć wspólnie z partnerami fundamenty zaangażowanego outsourcingu – jedynego modelu wartego wdrożenia.

Dla kogo przeznaczona jest ta książka? Dla wszystkich, którzy chcą rozwijać biznes w dzisiejszych realiach.



Kate Vitasek jest znanym innowatorem, jeśli chodzi o praktykę zarządzania efektywnością. Jej idee znalazły się w ponad 75 artykułach i wielu książkach branżowych. Vitasek jest wykładowcą w Centrum Edukacji Menedżerskiej na Uniwersytecie Tennessee i założycielką firmy Supply Chain Visions. Otrzymała nagrody „Rainmaker” oraz „Woman of International Influence” za innowacyjną postawę.

Mike Ledyard jest menedżerem wysokiego szczebla o olbrzymim doświadczeniu, jeśli chodzi o międzynarodowy outsourcing, produkcję i import. Jest współautorem książki Keeping Score: Measuring the Business Value of Logistics In the Supply Chain.

Karl Manrodt jest znanym liderem w obszarze pomiaru efektywności. Opublikował ponad pięćdziesiąt artykułów i jest profesorem nadzwyczajnym na Uniwersytecie Georgia Southern.


Spis treści:

Spis ilustracji
Wstęp
Czy jest lepsza droga?
Struktura książki
Uwagi dotyczące terminologii

CZĘŚĆ I. Diagnozowanie potrzeb

ROZDZIAŁ 1
Pójście na całość
Nauka dawania z siebie wszystkiego
Polowanie na kreta w outsourcingu
Relacje oparte na współpracy
Kluczowa kwestia outsourcingu
Pójście na całość

ROZDZIAŁ 2
Podstawy outsourcingu
Nowy trend: fakty dotyczące outsourcingu
Tradycyjne powody korzystania z outsourcingu
Typowe problemy związane z tradycyjnym podejściem do outsourcingu

ROZDZIAŁ 3
Dziesięć błędów związanych z tradycyjnym outsourcingiem
Błąd nr 1: Zwracanie uwagi na drobiazgi, lekceważenie rzeczy ważnych
Błąd nr 2: Paradoks outsourcingu
Błąd nr 3: Pułapka nadmiernej aktywności
Błąd nr 4: Śmieciowa infrastruktura
Błąd nr 5: Efekt miesiąca miodowego
Błąd nr 6: Osiąganie efektów na raty
Błąd nr 7: Gra o sumie zerowej
Błąd nr 8: Kierowanie po omacku
Błąd nr 9". Zbyt drobiazgowy pomiar
Błąd nr 10: Potęga nicnierobienia

CZĘŚĆ II. Ustalanie zasad

ROZDZIAŁ 4
Zmiana zasad gry: Zaangażowany Outsourcing
Rodzaje relacji outsourcingowych
Zmiana nastawienia związana z Zaangażowanym  Outsourcingiem
Postawa "co ja będę z tego miał" versus "co wspólnie będziemy z tego mieli"
Większy tort jest lepszy
Pięć zasad Zaangażowanego Outsourcingu
Jak zasady Zaangażowanego Outsourcingu ze sobą współpracują
Historie sukcesu (Zaangażowany Outsourcing naprawdę sprawdza się w praktyce)
Iść na całość, czy nie?
Co wspólnie będziemy z tego mieli? Identyfikacja Kucyka
Początek

ROZDZIAŁ 5
Zmieniająca zasady gry efektywność
Zaangażowanego Outsourcingu
Podstawa nr 1: ekonomia behawioralna
Podstawa nr 2: ekonomia innowacji
Podsumowanie

CZĘŚĆ III. Angażowanie się w partnerstwo

ROZDZIAŁ 6
Budowanie fundamentów
Struktura wdrożenia
Dostrzeganie możliwości
Chodzi o zaangażowanie
Wybór partnera
Tworzenie zespołu
Wylewanie fundamentów
Zrozumienie potrzeb: analiza interesariuszy
Badanie potencjału rynku
Co dalej?

ROZDZIAŁ 7
Zrozumienie biznesu
Określenie stanu obecnego
Identyfikacja istniejących możliwości
Zidentyfikuj cel biznesowy: znajdź Kucyka

ROZDZIAŁ 8
Dopasowanie interesów stron kontraktu
Opracuj model biznesowy
Jaka jest twoja tolerancja na ryzyko?
Przeprowadź analizę ryzyka
Podział pracy
Opracuj Mapę Drogową Wymagań
Opracuj Deklarację Celów

ROZDZIAŁ 9
Zawarcie kontraktu
Wybór modelu wynagradzania
Podstawy: najpierw wybierz rodzaj kontraktu
Znaczenie ryzyka przy ustalaniu cen
Jaki rodzaj modelu wynagradzania stosować?
Tworzenie systemu motywacyjnego
Długość trwania kontraktu
Stabilne poziomy popytu i finansowania
Uwagi ogólne
Klauzule zakończenia lub wznowienia kontraktu
Wdrożenie modelu Zaangażowanego Outsourcingu

ROZDZIAŁ 10
Zarządzanie efektywnością
Przejście

Podsumowanie

Podziękowania

Przypisy


240 stron, B5, oprawa twarda z obwolutą

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022