ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

NOWE TENDENCJE W ZARZĄDZANIU


PAWLAK M. RED.

wydawnictwo: KUL , rok wydania 2010, wydanie I

cena netto: 40.85 Twoja cena  38,81 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Nowe tendencje w zarządzaniu


Wstęp

Część I. Nowe paradygmaty

Rozdział 1. Rozwój zrównoważony - paradygmat czy nowa moda w naukach o zarządzaniu? (Agnieszka Leszczyńska)

Część II. Grupy przedsiębiorstw

Rozdział 1. Wielokrotne mandaty jako narzędzie zarządzania w grupach kapitałowych (Marek Pawlak)

Rozdział 2. Analiza DOM jako standard przy tworzeniu aliansów strategicznych (Bartosz Boćko)

Część III. Zasoby ludzkie

Rozdział 1. Psychologiczne i społeczne zasoby kapitału ludzkiego w zarządzaniu personelem (Adam Bielą)

Rozdział 2. Poszanowanie praw podstawowych jako element zarządzania zasobami ludzkimi (Kinga Machowicz)

Rozdział 3. Podejście prakseologiczne do komunikowania się w organizacji jako propozycja nowego trendu w zarządzaniu (Magdalena Zalewska)

Rozdział 4. Zarządzanie przez kulturę organizacyjną jako sposób na rozwój potencjału pracowników (Agnieszka Marek)

Rozdział 5. Asertywność w zarządzaniu personelem (Anna Borawska)

Część IV. Szkolnictwo

Rozdział 1. Kierunki zmian w zarządzaniu systemem kształcenia humanistycznego na poziomie studiów wyższych w Polsce w drugim dziesięcioleciu XXI w. (Witold Kołbuk)

Rozdział 2. Współczesne zarządzanie w szkole (Ewa Augustyniak)

Część V. Zmiany

Rozdział 1. Innowacje organizacyjne w zarządzaniu - benedyktyński model zarządzania sobą i organizacją (Wojciech Giergiel)

Rozdział 2. Bariery i psychospołeczne uwarunkowania procesów uczenia się organizacji (Katarzyna Czop)

Rozdział 3. Adaptacyjność jako wyzwanie współczesnych społeczeństw i organizacji (Kalina Grzesiuk)

Część VI. Otoczenie przedsiębiorstwa

Rozdział 1. Public relations jako strategiczny element zarządzania przedsiębiorstwem (Agnieszka Stolarska)

Rozdział 2. Strategie zarządzania społeczną odpowiedzialnością przedsiębiorstwa (Grzegorz Zasuwa)

Część VII. Metody i narzędzia

Rozdział 1. Zaufanie jako istotny czynnik powodzenia realizacji projektów wdrożeń systemów informatycznych klasy ERP (Bartosz Wachnik)

Rozdział 2. Nowoczesne metody i narzędzia pracy z klientem w dystrybucji ubezpieczeń na życie (Judyta Przyłuska)

Rozdział 3. Wpływ sekurytyzacji na powstanie kryzysu finansowego i jej przyszłość w nowej rzeczywistości (Joanna Niewiadoma)

Rozdział 4. Czynniki stymulujące rozwój Knowledge Process Outsourcing (KPO) (Anna Sośnicka-Łajczak)

Rozdział 5. System ekozarządzania i auditu EMAS (Dorota Krupnik)


323 strony, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022