ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

KLIENT JAK GO ZDOBYĆ I ZATRZYMAĆ AUDIOBOOK CD-AUDIO


BARAŃSKI R.

wydawnictwo: WIEDZA I PRAKTYKA , rok wydania 2011, wydanie I

cena netto: 62.50 Twoja cena  59,38 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Uwaga ! Cena netto + 23% vat.


Innym się udało - Ty też możesz uchronić się przed najczęstrzymi błędami w relacjach z klientami!

"Nienawidzę, jak handlowiec wydzwania do mnie z propozycją oferty i nawet nie zapyta się czy mam czas, aby z nim porozmawiać. Po prostu się rozłączam”;

"Kiedy naprawdę chciałabym coś kupić, a widzę że sprzedawca nie ma dla mnie czasu, idę od razu do innego sklepu”;

"Długa wysyłka zamówienia, problemy z serwisem – to są cechy, które od razu przekreślają satysfakcję z zakupów. Wystawiam wtedy negatywną opinię w Internecie”.

To jedne z najczęstszych reakcji źle potraktowanych czy obsłużonych klientów. A przecież doskonale wiesz, że 1 niezadowolony klient powtórzy negatywną opinie 100 kolejnym osobom. Czy warto tak ryzykować i przez drobny błąd tracić tylu potencjalnych nabywców?

Nie warto! Ty możesz uchronić się błędami w relacjach z klientami. Poznaj sposoby, dzięki którym dowiesz się, jak umówić się z klientem na spotkanie, jak zaprezentować ofertę, jak reagować na obiekcje klienta i odmowy podczas procesu sprzedaży, co robić, gdy pojawiają się problemy po sprzedaży: reklamacje, brak płatności.

Te wszystkie porady znajdziesz w specjalnym wydaniu na CD „Klient - jak go zdobyć i zatrzymać”.

Na płycie przeczytasz 10 tekstów, które poruszają następujące zagadnienia:

  • Klient zainteresowany, ale „nieuchwytny” - jak doprowadzić do spotkania
  • Lojalność klienta. Jak utrzymać raz zdobytego klienta i rozbudować jego lojalność wobec Twojej firmy?
  • Niezdecydowany klient. Jak osłabiać i przełamywać obiekcje klienta
  • Oferta handlowa. Jak przygotować ofertę, która przekona klienta i jak ją zaprezentować, aby klient kupił?
  • Relacje z klientem - techniki, które złagodzą roszczenia klienta
  • Jak prowadzić rozmowy sprzedażowe z klientem i rozpocząć udaną współpracę?
  • Reklamacje konsumenckie. Kiedy przyjmiesz, a kiedy odrzucisz reklamację i nie dopuścisz się do naruszeń prawnych
  • Skuteczne postępowanie z niezadowolonymi klientami
  • Trudny klient Jak skutecznie prowadzić rozmowy sprzedażowe, aby nie zaostrzyć konfliktu i nie stracić klienta
  • Windykacja należności. Jak radzić sobie z kontrahentami, którzy nie płacą, aby odzyskać swoje pieniądze?

Wszystkie teksty są pisane przez praktyków – sprzedawców, handlowców, właścicieli firm z wieloletnim doświadczeniem handlowym. Nie przegap takiej okazji, zamów płytę CD „Klient - jak go zdobyć i zatrzymać” dziś, by już nigdy nie stracić ani jednego klienta!


CD ROM

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022