Uwaga ! Cena netto + 23% vat.
Innym się udało - Ty też możesz uchronić się przed najczęstrzymi
błędami w relacjach z klientami!
"Nienawidzę, jak handlowiec wydzwania do mnie z propozycją oferty i nawet
nie zapyta się czy mam czas, aby z nim porozmawiać. Po prostu się rozłączam”;
"Kiedy naprawdę chciałabym coś kupić, a widzę że sprzedawca nie ma dla
mnie czasu, idę od razu do innego sklepu”;
"Długa wysyłka zamówienia, problemy z serwisem – to są cechy, które od
razu przekreślają satysfakcję z zakupów. Wystawiam wtedy negatywną opinię
w Internecie”.
To jedne z najczęstszych reakcji źle potraktowanych czy obsłużonych klientów.
A przecież doskonale wiesz, że 1 niezadowolony klient powtórzy negatywną opinie
100 kolejnym osobom. Czy warto tak ryzykować i przez drobny błąd tracić tylu
potencjalnych nabywców?
Nie warto! Ty możesz uchronić się błędami w relacjach z klientami.
Poznaj sposoby, dzięki którym dowiesz się, jak umówić się z klientem na
spotkanie, jak zaprezentować ofertę, jak reagować na obiekcje klienta i odmowy
podczas procesu sprzedaży, co robić, gdy pojawiają się problemy po sprzedaży:
reklamacje, brak płatności.
Te wszystkie porady znajdziesz w specjalnym wydaniu na CD „Klient - jak go
zdobyć i zatrzymać”.
Na płycie przeczytasz 10 tekstów, które poruszają następujące zagadnienia:
- Klient zainteresowany, ale „nieuchwytny” - jak doprowadzić do spotkania
- Lojalność klienta. Jak utrzymać raz zdobytego klienta i rozbudować jego
lojalność wobec Twojej firmy?
- Niezdecydowany klient. Jak osłabiać i przełamywać obiekcje klienta
- Oferta handlowa. Jak przygotować ofertę, która przekona klienta i jak
ją zaprezentować, aby klient kupił?
- Relacje z klientem - techniki, które złagodzą roszczenia klienta
- Jak prowadzić rozmowy sprzedażowe z klientem i rozpocząć udaną
współpracę?
- Reklamacje konsumenckie. Kiedy przyjmiesz, a kiedy odrzucisz reklamację
i nie dopuścisz się do naruszeń prawnych
- Skuteczne postępowanie z niezadowolonymi klientami
- Trudny klient Jak skutecznie prowadzić rozmowy sprzedażowe, aby nie zaostrzyć
konfliktu i nie stracić klienta
- Windykacja należności. Jak radzić sobie z kontrahentami, którzy nie
płacą, aby odzyskać swoje pieniądze?
Wszystkie teksty są pisane przez praktyków – sprzedawców, handlowców,
właścicieli firm z wieloletnim doświadczeniem handlowym. Nie przegap takiej
okazji, zamów płytę CD „Klient - jak go zdobyć i zatrzymać” dziś, by już
nigdy nie stracić ani jednego klienta!
CD ROM