Tam, gdzie konieczna jest współpraca wielu osób, gdzie priorytetem jest
praca zespołowa, w otoczeniu, które wyczulone jest na kwestie etyczne, gdzie oczekuje
się od pracownika odpowiedzialności za własny rozwój oraz zdolności do odnalezienia
się w życiu organizacyjnym, kompetencje psychospołeczne są nieodzowne.
Koniecznie przeczytaj tę książkę! Zawiera ona wiele praktycznych
przykładów i sytuacji z życia organizacji, które podpowiedzą Ci, jak odnaleźć się
w swojej roli, w życiu organizacyjnym, jak osiągać stawiane przed sobą cele.
Dowiedz się, jak skutecznie i efektywnie komunikować się w organizacji,
dokonać prezentacji i autoprezentacji.
Czytając książkę, poznasz sprawdzone sposoby na umiejętne
zarządzanie sobą i swoim zespołem, na efektywne realizowanie zakładanych celów oraz
przeczytasz o sposobach na radzenie sobie z emocjami, konfliktem i negatywnymi
konsekwencjami stresu.
Umiejętność komunikowania się w organizacji jako fundamentalna kompetencja
członków organizacji i podstawa sukcesu organizacji
Zachowania asertywne w organizacji
Zebrania jako proces autoprezentacji, prezentacji i przekonywania
Motywacja jako narzędzie efektywności i skuteczności działania zespołów
Istota konfliktu organizacyjnego
Metody i narzędzia kierowania konfliktem
Stres organizacyjny
200 stron, B5, oprawa miękka