|
WSPÓŁPRACA I STRATEGIE MARKETINGOWE NA ARENIE MIĘDZYNARODOWEJ
STĘPIEŃ B. RED. wydawnictwo: WYD UE POZNAŃ , rok wydania 2011, wydanie I cena netto: 46.20 Twoja cena 43,89 zł + 5% vat - dodaj do koszyka
WSPÓŁPRACA I STRATEGIE MARKETINGOWE NA ARENIE MIĘDZYNARODOWEJ
Wprowadzenie (Beata Stępień)
Milena Ratajczak-Mrozek
Wykorzystanie podejścia sieciowego do analizy międzynarodowej działalności
przedsiębiorstw
Miłosz Łuczak
Kształtowanie relacji B2B w procesie internacjonalizacji firmy
Aleksandra Hauke-Lopes
Współpraca przedsiębiorstw w strategicznej sieci biznesowej działającej na
rynku zagranicznym. Determinanty sukcesu
Beata Stępień, Monika Sulimowska-Formowicz
Zaufanie a przebieg i efekty międzynarodowej kooperacji gospodarczej
Łukasz Puślecki
Rekomendacje dla krajów i przedsiębiorstw realizujących współpracę
technologiczną w gospodarce światowej
Beata Stępień
Instytucjonalne uwarunkowania skuteczności międzynarodowej kooperacji
gospodarczej - przypadek Polski
Alicja Hadryś
Wewnętrzne determinanty współpracy zagranicznej przedsiębiorstw rodzinnych -
ujęcie teoretyczne
Henryk Mruk
Strategie przedsiębiorstw farmaceutycznych w otoczeniu międzynarodowym
Małgorzata Bartosik-Purgat
Znaczenie marki produktu w decyzjach nabywczych konsumentów w świetle badań
międzynarodowych
145 stron, B5, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|