ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 46.20 43,89   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

WSPÓŁPRACA I STRATEGIE MARKETINGOWE NA ARENIE MIĘDZYNARODOWEJ


STĘPIEŃ B. RED.

wydawnictwo: WYD UE POZNAŃ , rok wydania 2011, wydanie I

cena netto: 46.20 Twoja cena  43,89 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

WSPÓŁPRACA I STRATEGIE MARKETINGOWE NA ARENIE MIĘDZYNARODOWEJ


Wprowadzenie (Beata Stępień)

Milena Ratajczak-Mrozek
Wykorzystanie podejścia sieciowego do analizy międzynarodowej działalności przedsiębiorstw

Miłosz Łuczak
Kształtowanie relacji B2B w procesie internacjonalizacji firmy

Aleksandra Hauke-Lopes
Współpraca przedsiębiorstw w strategicznej sieci biznesowej działającej na rynku zagranicznym. Determinanty sukcesu

Beata Stępień, Monika Sulimowska-Formowicz
Zaufanie a przebieg i efekty międzynarodowej kooperacji gospodarczej

Łukasz Puślecki
Rekomendacje dla krajów i przedsiębiorstw realizujących współpracę technologiczną w gospodarce światowej

Beata Stępień
Instytucjonalne uwarunkowania skuteczności międzynarodowej kooperacji gospodarczej - przypadek Polski

Alicja Hadryś
Wewnętrzne determinanty współpracy zagranicznej przedsiębiorstw rodzinnych - ujęcie teoretyczne

Henryk Mruk
Strategie przedsiębiorstw farmaceutycznych w otoczeniu międzynarodowym

Małgorzata Bartosik-Purgat
Znaczenie marki produktu w decyzjach nabywczych konsumentów w świetle badań międzynarodowych


145 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022