ksiazki24h.pl
wprowad¼ w³asne kryteria wyszukiwania ksi±¿ek: (jak szukaæ?)
Twój koszyk:   0 z³   zamówienie wysy³kowe >>>
Strona g³ówna > opis ksi±¿ki

3DS MAX 2012 ÆWICZENIA PRAKTYCZNE


PASEK J.

wydawnictwo: HELION , rok wydania 2012, wydanie I

cena netto: 31.50 Twoja cena  29,93 z³ + 5% vat - dodaj do koszyka

3ds Max ju¿ od ponad dwóch dekad króluje na rynku programów do tworzenia i animacji trójwymiarowej grafiki.

Jednym ze ¼róde³ tego sukcesu s± spektakularne efekty, które mo¿na osi±gn±æ dziêki tej aplikacji. Wersja 2012 jest o tyle interesuj±ca, ¿e pozwala miêdzy innymi na niesamowite - dwudziestokrotne - przyspieszenie renderowania i umo¿liwia wstêpny podgl±d trójwymiarowej sceny w zakresie ¶wiate³, cieni czy faktur. To znacznie skraca czas potrzebny na dopracowanie tworzonej wizualizacji.

Ksi±¿ka "3ds Max 2012. Æwiczenia praktyczne" u³atwi Ci wej¶cie w ¶wiat komputerowych animacji.

Dziêki niej dok³adnie poznasz interfejs programu 3ds Max 2012 i nauczysz siê wykorzystywaæ podstawowe narzêdzia. Twoim zadaniem bêdzie stworzenie z prostych bry³ kompletnej postaci i nadanie jej rozmaitych atrybutów, a tak¿e opracowanie szkieletu umo¿liwiaj±cego wprawienie jej w ruch. Ponadto dowiesz siê, jak przygotowaæ wnêtrze, w którym bêdzie porusza³a siê Twoja postaæ. Ostatnim etapem jest jej o¿ywienie, czyli zaplanowanie jej dzia³añ. Poczuj siê stwórc± i tchnij ¿ycie w swoje dzie³o!

W ksi±¿ce zosta³y omówione m.in. nastêpuj±ce zagadnienia:

  • modelowanie postaci,
  • budowanie sceny,
  • skóra i szkielet, czyli jak przygotowaæ postaæ do animacji,
  • animacja.

Spis tre¶ci:

Rozdzia³ 1. Modelowanie postaci (5)

  • Pocz±tek (5)
  • Proste bry³y (Primitives) (16)
  • Obiekty siatkowe (28)
  • Materia³y (40)
  • W³osy i ubranie (56)

Rozdzia³ 2. Budowanie sceny (79)

  • Modelowanie wnêtrza (80)
  • Materia³y (106)
  • Kamera i podstawowe o¶wietlenie sceny (119)
  • Realistyczne o¶wietlenie wnêtrza (129)
  • Realistyczne o¶wietlenie na zewn±trz, czyli Pinokio wychodzi z domu (135)

Rozdzia³ 3. Skóra i szkielet, czyli jak przygotowaæ postaæ do animacji (147)

  • Przygotowanie skóry (147)
  • Gotowy szkielet humanoida (Biped) (151)
  • Nak³adanie skóry na szkielet (159)

Rozdzia³ 4. Animacja (165)

  • Przygotowania (166)
  • Klucze animacji (173)
  • Kontrolery animacji (184)
  • Animowane ¶wiat³a, materia³y i efekty (195)
  • Biped (209)
  • £±czenie sekwencji ruchu (225)
  • Koñcowe poprawki, rendering i monta¿ filmu (230)

240 stron, Format: 140x208, oprawa miêkka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytu³ polskojêzyczny lub anglojêzyczny jest aktualnie na pó³ce ksiêgarni.

 
Wszelkie prawa zastrze¿one PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022