Raportowanie w Excelu w pytaniach i odpowiedziach
„Raportowanie w Excelu. W pytaniach i odpowiedziach” to publikacja, która ma na
celu pomoc osobom na co dzień pracującym na arkuszach kalkulacyjnych Excel, w
przygotowaniu raportów i wprowadzaniu do nich zmian. Praca przy raportach wcale nie musi
być monotonna i żmudna. Wystarczy zajrzeć do naszej publikacji. Od dziś raportowanie
przy pomocy programu Excel będzie zajmować Ci o połowę czasu mniej niż dotychczas.
Przekonaj się w jak prosty i szybki sposób możesz dowiedzieć się jak
bezproblemowo tworzyć profesjonalne raporty w Excelu.
Dołożono wszelkich starań, aby porady zawarte w publikacji były dla Ciebie
maksymalnie użyteczne, a opisy działania narzędzi – zrozumiałe. Dzięki
informatorowi „Raportowanie w Excelu. W pytaniach i odpowiedziach” będziesz
bezstresowo i szybko przygotowywał w arkuszu kalkulacyjnym raporty i zestawienia.
Kierując się praktycznym doświadczeniem nasza redakcja wybrała najważniejsze
zagadnienia dotyczące raportowania. Specjalnie wyselekcjonowane, przez praktyków i
specjalistów, triki oraz rozwiązania ułatwiają tworzenie raportów.
Korzyści dla Ciebie
nauczysz się jak poprawnie tworzyć zestawienia w arkuszu i wielopiętrowe formuły
dowiesz się jak sprawnie wykonać raport podsumowujący
"wyciąganie" wartości z baz danych do arkusza nie będzie już stanowiło dla
Ciebie problemu
nauczysz się szybko analizować dane w arkuszu kalkulacyjnym
zdąbedziesz praktyczną wiedzę jak graficznie zaprezentować wyniki analiz
72 strony, miękka oprawa