ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 53.30 50,64   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

POLSKA SCENA POLITYCZNA ŚRODOWISKA KOMUNIKACJA POLITYCZNA STREATEGIE


SOBOLEWSKA-MYŚLIK K. HESS A. KOWALCZYK K.

wydawnictwo: WYD UJ , rok wydania 2012, wydanie I

cena netto: 53.30 Twoja cena  50,64 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Polska scena polityczna

Środowiska - komunikacja polityczna - strategie


Niniejsza publikacja jest realizacją koherentnie zaprojektowanego przedsięwzięcia naukowego dotyczącego polskich partii politycznych i systemu partyjnego w jego funkcjonalnym ujęciu wobec społeczeństwa.

Warto podkreślić nowatorską konceptualizację opracowania, która wyraża się w udanym połączeniu wątków teoretycznych i syntezujących oraz politycznych realiów i wyników badań empirycznych przeprowadzonych przez znaczną część Autorów. Bardzo wartościowy naukowo okazał się także interdyscyplinarny ogląd badawczy i zróżnicowane ujęcie tematu przez politologów, medioznawców, socjologów oraz prawników.

Z recenzji prof. dr. hab. Tadeusza Godlewskiego


Wstęp.

ŚRODOWISKA

Krzysztof Kowalczyk, Środowiska polityczne jako zaplecze partii - wprowadzenie

Magdalena Mikołajczyk, Środowiska polityczne -próba konceptualizacji pojęcia i wyróżnienia cech charakteryzujących środowiska w PRL i współcześnie

Danuta Kamowska, " Solidarność "jako środowisko antyliberalne na polskiej scenie politycznej

Krzysztof Łabędź, Partie ,,postsolidarnościowe" dzisiaj

Katarzyna Pokorna-Ignatowicz, Rodzina Radia Maryja jako elektorat

Anna Frątczak, Wybory polityczne mniejszości seksualnych ?

Magdalena Mateja, Aktorki drugiego planu? Dylematy tożsamości w dyskursie Partii Kobiet

Sylwester Wróbel, Miejskie ruchy polityczne w górnośląskich miastach na prawach powiatu

Ewa Ganowicz, Formy reprezentacji mniejszości narodowych w Polsce

Anna Żebrak, Awans polityczny przedstawicieli młodzieżowych ugrupowań partyjnych

Radosław Marzęcki, Autoidentyfikać je asystentów parlamentarnych. Kilka wniosków z badań jakościowych

Jacek Lewicki, Intelektualne i eksperckie zaplecze partii politycznych w Polsce

KOMUNIKACJA POLITYCZNA

Agnieszka Hess, Relacje mediów masowych i partii politycznych jako przedmiot badań studiów nad komunikacją polityczną - wprowadzenie

Dorota Piontek, Politycy i media. Sposoby wpływania przez polityków na zawartość mediów

Janina Fras, Samoidentyfikacja polskich partii politycznych

Michał M. Bukowski, Stronniczość mediów a strategie komunikacyjne Ligi Polskich Rodzin i Samoobrony

Marek Mazur, Kampania wizerunkowa w wyborach do Parlamentu Europejskiego w 2009 roku w Polsce. Analiza zawartości telewizyjnej reklamy politycznej

Karolina Churska-Nowak, Rytuał, rytualność, rytualizacja we współczesnych kampaniach wyborczych

Ewa Modrzejewska, "Rzeczpospolita" sporu - spór jako retoryczna strategia komunikacji (na przykładzie publikacji poświęconych polityce w dzienniku "Rzeczpospolita")

Agnieszka Turska-Kawa, Dychotomia wizerunkowa Prawa i Sprawiedliwości oraz Platformy Obywatelskiej w mediach. Analiza materiałów internetowych w kontekście wyborów do Parlamentu Europejskiego w 2009 roku

Lucyna Szot, Relacje między dziennikarzami a politykami - wzory zachowań (normy prawne i etyczne)

Andrzej Konrad Piasecki, Trudna kohabitacja: lokalni politycy i dziennikarze

Maria Łoszewska-Ołowska, Sądowy zakaz emisji reklamy wyborczej i inne środki orzekane w trybie przyśpieszonym - ograniczenie wolności wypowiedzi politycznej czy uzasadniony instrument ochrony prawdy?

Maria Magoska, Partie polityczne, media i polityka konfrontacji

Ludwik Habuda, Media, demokracja, obywatelskie społeczeństwo

STRATEGIE

Katarzyna Sobolewska-Myślik, Strategie partyjne jako obszar badań politologicznych -wprowadzenie

Jerzy Sielski, Wpływ niektórych czynników osobowościowych na działalność liderów partyjnych w Polsce

Krzysztof Kowalczyk, Strategia Prawicy Rzeczypospolitej na rynku politycznym (2007-2009)

Łukasz Tomczak, Pozaparlamentarne partie polskiej lewicy. Struktury, programy, strategie działania

Jacek Wojnicki, Stronnictwo Demokratyczne - między chwałą a upadkiem

Agnieszka Kwiatkowska, Zieloni 2004 - reprezentacja nowych ruchów społecznych na polskiej scenie politycznej

Ewa Maj, Komunikowanie polityczne ugrupowań neoendeckich: próba wyjścia z politycznej niszy

Maciej Stobiński, Silna struktura członkowska jako główny zasób partii politycznej na przykładzie Polskiego Stronnictwa Ludowego

Mateusz Piskorski, Samoobrona RP - od relewancji gabinetowej do opozycji pozaparlamentarnej

Agnieszka Walecka-Rynduch, Strategie marketingowe polskich partii politycznych a problem znikającego wyborcy

Waldemar Wojtasik, Efektywność strategii selekcji kandydatów na listy wyborcze w wyborach do Parlamentu Europejskiego w 2009 roku

Jarosław Flis, Kwadratura okręgu. Ordynacja wyborcza do Parlamentu Europejskiego jako instytucjonalna rama komunikowania społecznego


420 stron, Format: 17.0x24.0cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022