|
E-GATUNKI
BAUER ZB. GODZIC W. wydawnictwo: POLTEXT , rok wydania 2015, wydanie I cena netto: 49.40 Twoja cena 46,93 zł + 5% vat - dodaj do koszyka E-gatunki
Powstanie nowych mediów, a zwłaszcza tzw. nowych nowych mediów całkowicie zmienia
podejście do kwestii kwalifikacji gatunkowych obecnych w nich przekazów. „Nowe nowe
media” odróżnia od zwykłych „nowych mediów” ich społecznościowy charakter.
Poza tym w przestrzeni stwarzanej przez Web 2.0 każdy może być producentem i zarazem
konsumentem, a skoro „każdy” – to z pewnością nie tylko profesjonalista, ale
także amator, co nie pozostaje bez wpływu na jakość przekazów. Wybór medium zależy
od indywidualnych upodobań konsumenta.
Książka jest przeznaczona dla studentów dziennikarstwa i komunikacji społecznej,
ale mogą z niej skorzystać także praktykujący dziennikarze.
Tymczasem – myśląc o FB i celebrytach nie trzeba się ekscytować: oto gwiazdy i
gwiazdeczki otrzymały tanie i skuteczne narzędzie do promocji. Mogą sprawnie
zarządzać fanpage’ami, dzięki temu, że widzą drobne nawet wahnięcia liczby fanów.
Gwiazdy przede wszystkim mogą otrzymywać od fanów merytoryczne uwagi – bo Facebook i
Twitter nastawione są na interakcję: otwarte są na informację, że zdarzenia, o
których mowa, zaszły tak niedawno temu, że prawie w tej chwili
300 stron, Format: 16.5x23.5cm, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|