Sprzedaż marketing biznes
„Sprzedaż, marketing, biznes. Reguły i realia” to pozycja obowiązkowa dla osób
związanych z szeroko pojętym handlem.
Początkującym przedsiębiorcom dostarczy kompleksowych informacji z zakresu
sprzedaży i pomoże zbudować swoją koncepcję biznesu, zaś czynnym handlowcom pozwoli
uporządkować wiedzę i skłoni do przemyśleń i ewentualnych korekt dotychczasowych
metod sprzedażowych.
Autor łączy dyscyplinę wywodu naukowego z lekkością pióra i erudycją, a jako
doświadczony przedsiębiorca – urozmaica tekst książki licznymi przykładami z życia
i relacjami z osobistych doświadczeń.
Książka Zbigniewa Berenta jest o tyle wyjątkowa na
polskim rynku wydawniczym, że łączy wiedzę teoretyczną z praktyką funkcjonowania
handlu i biznesu. W naszej firmie zamierzamy książkę Berenta wykorzystać w
instruktażu prowadzonym dla służb handlowych.
Sylwia Mokrysz – Zarząd firmy MOKATE S.A.
Książka autora będącego przedsiębiorcą i handlowcem zmusza do myślenia.
Inspiruje do przemyśleń rozwiązań, którymi się człowiek kieruje podczas bieżącej
pracy.
Zbigniew Lindner, przedsiębiorca, właściciel firmy ZPD
„LINDNER”-Wągrowiec
Bardzo dobra i ciekawa pozycja, doskonałe abecadło teorii i praktyki.
Iwo Dessoulavy – przedsiębiorca
W porównaniu z innymi książkami o tej tematyce pozycja ta jest wyjątkowa, bo
wyjątkowa jest też osobowość autora. Autor podaje konkretne metody i narzędzia do
uprawiania pięknego zawodu sprzedawcy/handlowca. Polecam jako ciekawą lekturę dla
każdego przedsiębiorcy, handlowca, sprzedawcy, absolwenta szkoły wyższej czy
średniej. Dla każdego okaże się na pewno pomocna w rozwijaniu swoich umiejętności.
Dr Stanisław Rakowicz, przedsiębiorca, honorowy konsul Peru w
Polsce, honorowy prezes IPH-Toruń
458 stron, Format: 17.0x24.0cm, oprawa miękka