ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 56.60 53,77   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

KULT KLIENTA DOSKONAŁA OBSŁUGA KLUCZEM DO SUKCESU FIRMY


HYKEN SHEP

wydawnictwo: WOLTERS KLUWER , rok wydania 2015, wydanie II

cena netto: 53.90 Twoja cena  51,21 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Kult klienta

Doskonała obsługa kluczem do sukcesu firmy


Klient jest najważniejszym partnerem firmy. Niezadowolony może zrazić do niej wiele osób, a zadowolony zachęci swoich znajomych. Choć te prawdy są znane nie od dziś, zarządzający często nie wiedzą, jak przejść od słów do czynów. Z pomocą przychodzi Shep Hyken.


 O autorze
str. 7

Podziękowania
str. 9

Wprowadzenie
str. 11

Część I. Cel prowadzenia firmy
str. 15

Rozdział 1. Dżinn w lodziarni
str. 17

Rozdział 2. Czy potrzebujecie tej książki?
str. 19

Rozdział 3. Trzy siły
str. 31

Część II. Pięć rodzajów kultu

Rozdział 4. Kult oparty na niepewności
str. 41

Rozdział 5. Kult oparty na zestrojeniu
str. 51

Rozdział 6. Kult oparty na przeżyciach
str. 61

Rozdział 7. Kult oparty na tworzeniu więzi
str. 69

Rozdział 8. Kult oparty na wzbudzaniu entuzjazmu
str. 79

Część III. Droga do kultu opartego na wzbudzaniu entuzjazmu
str. 91

Rozdział 9. Podróż widziana od wewnątrz: droga pracowników do kultu opartego na wzbudzaniu entuzjazmu
str. 93

Rozdział 10. Podróż widziana od zewnątrz: droga klientów do kultu opartego na wzbudzaniu entuzjazmu
str. 107

Rozdział 11. Wprowadzanie rewolucji entuzjazmu
str. 121

Część IV. Sposoby wzbudzania entuzjazmu
str. 135

Rozdział 12. Drobiazgi, które wiele znaczą: przykłady organizacji i ludzi prawidłowo wykonujących najdrobniejsze zadania
str. 139

Rozdział 13. Rozwiązywanie problemów i odzyskiwanie zaufania: przykłady organizacji i ludzi potrafiących rozwiązywać problemy i odzyskiwać utracone zaufanie
str. 149

Rozdział 14. Wykorzystanie okazji: firmy i ludzie poszukujący okazji, aby się wybić
str. 165

Rozdział 15. Proaktywne działanie i doprowadzanie spraw do końca: przykłady organizacji i ludzi w działaniu
str. 173

Rozdział 16. Sztuka wzbudzania entuzjazmu: przykłady budzących entuzjazm organizacji i ludzi
str. 181

Część V. Kształtowanie kultu klienta
str. 195

Rozdział 17. Narzędzia potrzebne do osiągnięcia sukcesu
str. 197

Zakończenie
str. 219

Indeks
str. 223


232 strony, B5, oprawa miękka

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
 

- CONTENT MARKETING PO POLSKU JAK ROZMAWIAĆ Z KLIENTAMI
STAWARZ B. - I BUDOWAĆ ZAUFANIE

Księgarnia nie działa. Nie odpowiadamy na pytania i nie realizujemy zamówien. Do odwolania !.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022