ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

MŁODZI PRZEDSIĘBIORCY - INSPIRACJE KONCEPCJE I UWARUNKOWANIA


GLINKA B. PASIECZNY J. BRZOZOWSKA A.

wydawnictwo: WZ UW , rok wydania 2012, wydanie I

cena netto: 47.00 Twoja cena  44,65 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Młodzi przedsiębiorcy - inspiracje, koncepcje i uwarunkowania


Inspiracją do powstania monografii była konferencji "Młodzi przedsiębiorcy" przeprowadzona w maju 2011 r. na Wydziale Zarządzania UW. Składają się na nią zarówno rozdziały powstałe na bazie zaprezentowanych referatów, jak i stworzone wyłącznie na potrzeby opracowania.

Podstawowym celem publikacji jest zaprezentowanie szerokiego spektrum zagadnień związanych z przedsiębiorczością młodych ludzi i w zamierzeniu autorów ma być przydatna nie tylko dla osób nauczających przedsiębiorczości, ale i (a może przede wszystkim) dla obecnych i przyszłych przedsiębiorców.


Wstęp

Część I. Przedsiębiorczość i edukacja

Anna Balawejder
O przedsiębiorczości młodych stów kilka
Mateusz Bochenek
Metody aktywizujące w nauczaniu przedsiębiorczości
Ewa Multan
Rola edukacji w kształtowaniu postaw przedsiębiorczych i budowaniu innowacyjności przedsiębiorstw
Kazimierz Orzechowski
Przedsiębiorczość w doktrynie, dydaktyce i praktyce
Krystyna Kubik
Wymiary nierówności społecznych wśród młodzieży uczącej się i sposoby ich niwelowania na przykładzie PWSIiP w Łomży
Adam Olszewski
Rola sieci osobistych powiązań i procesu uczenia się przedsiębiorcy w rozwoju małych firm

Część II. Przedsiębiorczość i praktyka

Rafał Marcin Borkowski
Akademicki inkubator przedsiębiorczości instrumentem rozwijania przedsiębiorczości oraz działań innowacyjnych studentów i absolwentów szkół wyższych w Polsce - prezentacja wyników badań
Małgorzata Gotowska, Natalia Styś
"Twoja Perspektywa" jako program aktywizacji przedsiębiorczych postaw wśród studentów
Piotr Szczypka
Tenis polski - szansę i zagrożenia dla młodych przedsiębiorców na przykładzie rynku bielsko-bialskiego
Konrad Czarnecki, Krzysztof Młynarczyk
Producenci produktów regionalnych w lokalnych grupach działania na przykładzie regionu Alto Tras-os-Montes w Portugalii
Wioleta Filipiuk
Motywy podejmowania i prowadzenia działalności gospodarczej jako determinanty przedsiębiorczości

Autorzy


207 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022