|
COACHING MARKI OSOBISTEJ CZYLI KARIERA LIDERA
TRZECIAK S. wydawnictwo: GWP , rok wydania 2015, wydanie I cena netto: 43.80 Twoja cena 41,61 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Coaching marki osobistej
czyli kariera lidera
Autor w swojej najnowszej publikacji przedstawia, czym jest marka osobista i jakie są
zasady jej budowania.
Podkreśla, jak ważna jest komunikacja z odbiorcami i wyznaczanie sobie jasno
określonych celów. Książka opisuje rolę marki osobistej w poszczególnych grupach
zawodowych.
Prezentuje wskazówki dotyczące tego jak zarządzać sobą jako marką, aby wypaść
wiarygodnie w oczach potencjalnych wyborców, klientów czy odbiorców.
Z pojęciem marki osobistej spotykamy się współcześnie coraz częściej. Jej
znaczenie podkreśla się już nie tylko na gruncie politycznym i medialnym, ale także w
życiu zawodowym. Zarówno politycy, jak i menedżerowie czy prawnicy chcą być
postrzegani przede wszystkim jako osoby godne zaufania, z którymi warto rozmawiać,
negocjować czy prowadzić biznes. Dr Sergiusz Trzeciak wielokrotnie podkreśla, że
najważniejsza w budowaniu marki osobistej jest wiarygodność. Pokazuje karierę i
rozwój zawodowy nie tylko jako pracę, ale również jako pasję. Pisze o tym, jak
budować wymarzoną karierę i jak się dzięki niej rozwijać, aby stworzyć silną
markę osobistą. Autor pełni rolę doradcy i coacha, który poprzez dostarczoną wiedzę
i praktyczne ćwiczenia, pomoże Ci opracować własną strategię budowania marki
osobistej. Ta książka jest również o tym, że dzięki pasji, nastawieniu na rozwój i
konsekwentnej realizacji celów każdy z nas może stać się liderem.
Warto przeczytać tę książkę. To książka mądra i
praktyczna zarazem, napisana inaczej niż wiele innych książek dotyczących marki
osobistej. Dzięki niej można rozpocząć budowę swojej marki osobistej świadomie,
skutecznie i uczciwie - wzrastając jako człowiek i lider.
Prof. Cezary Wójcik, dyrektor Instytutu Nauk Ekonomicznych Polskiej Akademii Nauk
...uporządkowane wątki, gotowe przestrzenie by rozpocząć dyskusję o osobistej
marce z każdym, kto zaczyna czuć zapach lub presję kariery. 6 rozdziałów tworzy jasny
obraz minimum 3 letniego programu z zakresu budowania własnej marki. To porządna
wartość tej pracy.
Robert Krool, diagnostyk rozwojowy, mentor
Dr Sergiusz Trzeciak – absolwent i stypendysta Uniwersytetu Adama Mickiewicza,
Uniwersytetu Środkowoeuropejskiego w Budapeszcie oraz Uniwersytetu w Oksfordzie. Doktorat
obronił w London School of Economics, gdzie prowadził również zajęcia ze studentami.
Konsultant polityczny, prawnik, ekspert do spraw personal branding, wizerunku
publicznego, marketingu politycznego i public relations. Komentator w mediach krajowych i
zagranicznych. Wykładowca personal branding w ramach programu Executive MBA i
Executive DBA Polskiej Akademii Nauk oraz marketingu politycznego i marki osobistej lidera
w Collegium Civitas. W latach 2006–2008 prezes Instytutu Sobieskiego.
Wprowadzenie
Jak praktycznie korzystać z tej książki?
Podziękowania
Rozdział 1
Zapach, czyli czym pachnie Twoja marka osobista
1.1. Czym jest marka osobista?
1.2. Do czego i komu jest potrzebna marka osobista?
1.3. Marka osobista a wizerunek osobisty
1.4. Trzy kroki do zbudowania marki osobistej
1.5. Piętnaście zasad budowania marki osobistej
1.6. Samopoznanie
Rozdział 2
Wzrok, czyli zobacz swoją drogę (wizję, misję i cele)
2.1. Wizja, misja, wartości
2.2. Cele
Rozdział 3
Dotyk, czyli dotknij swoich odbiorców
3.1. Odbiorcy
3.2. Komunikacja bezpośrednia
3.3. Zasady skutecznego budowania relacji
3.4. Zasady networkingu
Rozdział 4
Słuch, czyli najpierw usłysz innych, by oni usłyszeli Twój przekaz
4.1. Sztuka słuchania
4.2. Przekaz
Rozdział 5
Smak, czyli gotuj się na karierę
5.1. Zarządzanie sobą
5.2. Zarządzanie pieniędzmi
5.3. Zarządzanie kontaktami
5.4. Wystąpienia publiczne
5.5. Media
5.6. Internet
Rozdział 6
Umysł lidera, czyli tajemnica szóstego zmysłu
6.1. Czym się różni umysł lidera od umysłu niewolnika?
6.2. Czego nie dała mi szkoła?
6.3. Czego nie dał mi uniwersytet?
6.4. Mój osobisty uniwersytet
6.5. Własna strategia i plan budowania marki osobistej
Załącznik
Użyteczne strony internetowe
Bibliografia
288 stron, Format: 13.5x20.5cm, oprawa miękka Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
- METODY PRAWNICZE STELMACH J. BROŻEK B.
- PROTOKÓŁ DYPLOMATYCZNY MIĘDZY TRADYCJĄ A NOWOCZESNOŚCIĄ ORŁOWSKI T.
- FORMY I NORMY CZYLI POPRAWNA POLSZCZYZNA W PRAKTYCE KŁOSIŃSKA K. RED.
- ETYKA ZAWODÓW PRAWNICZYCH ETYKA PRAWNICZA RED. IZDEBSKI H. SKUCZYŃSKI P.
- ZASADY WYKŁADNI PRAWA MORAWSKI L.
- PROTOKÓŁ DYPLOMATYCZNY ETYKIETA I ZASADY SAVOIR-VIVRE'U MODRZYŃSKA J.
- KOMENTARZ DO ZASAD TECHNIKI PRAWODAWCZEJ WRONKOWSKA SŁ. ZIELIŃSKI M.
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|