ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

COACHING MARKI OSOBISTEJ CZYLI KARIERA LIDERA


TRZECIAK S.

wydawnictwo: GWP , rok wydania 2015, wydanie I

cena netto: 43.80 Twoja cena  41,61 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Coaching marki osobistej

czyli kariera lidera


Autor w swojej najnowszej publikacji przedstawia, czym jest marka osobista i jakie są zasady jej budowania.

Podkreśla, jak ważna jest komunikacja z odbiorcami i wyznaczanie sobie jasno określonych celów. Książka opisuje rolę marki osobistej w poszczególnych grupach zawodowych.

Prezentuje wskazówki dotyczące tego jak zarządzać sobą jako marką, aby wypaść wiarygodnie w oczach potencjalnych wyborców, klientów czy odbiorców.

Z pojęciem marki osobistej spotykamy się współcześnie coraz częściej. Jej znaczenie podkreśla się już nie tylko na gruncie politycznym i medialnym, ale także w życiu zawodowym. Zarówno politycy, jak i menedżerowie czy prawnicy chcą być postrzegani przede wszystkim jako osoby godne zaufania, z którymi warto rozmawiać, negocjować czy prowadzić biznes. Dr Sergiusz Trzeciak wielokrotnie podkreśla, że najważniejsza w budowaniu marki osobistej jest wiarygodność. Pokazuje karierę i rozwój zawodowy nie tylko jako pracę, ale również jako pasję. Pisze o tym, jak budować wymarzoną karierę i jak się dzięki niej rozwijać, aby stworzyć silną markę osobistą. Autor pełni rolę doradcy i coacha, który poprzez dostarczoną wiedzę i praktyczne ćwiczenia, pomoże Ci opracować własną strategię budowania marki osobistej. Ta książka jest również o tym, że dzięki pasji, nastawieniu na rozwój i konsekwentnej realizacji celów każdy z nas może stać się liderem.

Warto przeczytać tę książkę. To książka mądra i praktyczna zarazem, napisana inaczej niż wiele innych książek dotyczących marki osobistej. Dzięki niej można rozpocząć budowę swojej marki osobistej świadomie, skutecznie i uczciwie - wzrastając jako człowiek i lider.

Prof. Cezary Wójcik, dyrektor Instytutu Nauk Ekonomicznych Polskiej Akademii Nauk

...uporządkowane wątki, gotowe przestrzenie by rozpocząć dyskusję o osobistej marce z każdym, kto zaczyna czuć zapach lub presję kariery. 6 rozdziałów tworzy jasny obraz minimum 3 letniego programu z zakresu budowania własnej marki. To porządna wartość tej pracy.

Robert Krool, diagnostyk rozwojowy, mentor


Dr Sergiusz Trzeciak – absolwent i stypendysta Uniwersytetu Adama Mickiewicza, Uniwersytetu Środkowoeuropejskiego w Budapeszcie oraz Uniwersytetu w Oksfordzie. Doktorat obronił w London School of Economics, gdzie prowadził również zajęcia ze studentami. Konsultant polityczny, prawnik, ekspert do spraw personal branding, wizerunku publicznego, marketingu politycznego i public relations. Komentator w mediach krajowych i zagranicznych.  Wykładowca personal branding w ramach programu Executive MBA i Executive DBA Polskiej Akademii Nauk oraz marketingu politycznego i marki osobistej lidera w Collegium Civitas. W latach 2006–2008 prezes Instytutu Sobieskiego. 


Wprowadzenie
Jak praktycznie korzystać z tej książki?
Podziękowania

Rozdział 1
Zapach, czyli czym pachnie Twoja marka osobista
1.1. Czym jest marka osobista?
1.2. Do czego i komu jest potrzebna marka osobista?
1.3. Marka osobista a wizerunek osobisty
1.4. Trzy kroki do zbudowania marki osobistej
1.5. Piętnaście zasad budowania marki osobistej
1.6. Samopoznanie

Rozdział 2
Wzrok, czyli zobacz swoją drogę (wizję, misję i cele)
2.1. Wizja, misja, wartości
2.2. Cele

Rozdział 3
Dotyk, czyli dotknij swoich odbiorców
3.1. Odbiorcy
3.2. Komunikacja bezpośrednia
3.3. Zasady skutecznego budowania relacji
3.4. Zasady networkingu

Rozdział 4
Słuch, czyli najpierw usłysz innych, by oni usłyszeli Twój przekaz
4.1. Sztuka słuchania
4.2. Przekaz

Rozdział 5
Smak, czyli gotuj się na karierę
5.1. Zarządzanie sobą
5.2. Zarządzanie pieniędzmi
5.3. Zarządzanie kontaktami
5.4. Wystąpienia publiczne
5.5. Media
5.6. Internet

Rozdział 6
Umysł lidera, czyli tajemnica szóstego zmysłu
6.1. Czym się różni umysł lidera od umysłu niewolnika?
6.2. Czego nie dała mi szkoła?
6.3. Czego nie dał mi uniwersytet?
6.4. Mój osobisty uniwersytet
6.5. Własna strategia i plan budowania marki osobistej

Załącznik
Użyteczne strony internetowe
Bibliografia


288 stron, Format: 13.5x20.5cm, oprawa miękka

Osoby kupujące tę książkę wybierały także:
 

- METODY PRAWNICZE
STELMACH J. BROŻEK B.

- PROTOKÓŁ DYPLOMATYCZNY MIĘDZY TRADYCJĄ A NOWOCZESNOŚCIĄ
ORŁOWSKI T.

- FORMY I NORMY CZYLI POPRAWNA POLSZCZYZNA W PRAKTYCE
KŁOSIŃSKA K. RED.

- ETYKA ZAWODÓW PRAWNICZYCH ETYKA PRAWNICZA
RED. IZDEBSKI H. SKUCZYŃSKI P.

- ZASADY WYKŁADNI PRAWA
MORAWSKI L.

- PROTOKÓŁ DYPLOMATYCZNY ETYKIETA I ZASADY SAVOIR-VIVRE'U
MODRZYŃSKA J.

- KOMENTARZ DO ZASAD TECHNIKI PRAWODAWCZEJ
WRONKOWSKA SŁ. ZIELIŃSKI M.

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022