|
POTENCJAŁ BIZNESOWY MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH
BACHNIK K. SZUMNIAK-SAMOLEJ J. wydawnictwo: POLTEXT , rok wydania 2015, wydanie I cena netto: 44.50 Twoja cena 42,28 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Potencjał biznesowy mediów społecznościowych
Globalna, interaktywna sieć to potężne narzędzie komunikacji i współpracy między
ludźmi.
Podłączeni do sieci są nie tylko ludzie, ale także organizacje i przedmioty.
Technologia sieciowa staje się nieodłączną częścią naszego życia, którego niemal
każdy fragment staje się usieciowiony i dostępny w „chmurze”. To niesie ze sobą
ogromne konsekwencje. Funkcjonowanie gospodarek i społeczeństw zaczyna podlegać nowemu
rodzajowi logiki – logice sieciowej, gdzie sieci stają się systemem nerwowym
społeczeństwa. Wpływa to na funkcjonowanie społeczeństw, stwarzając nieznane
wcześniej możliwości i, jednocześnie, kreując nowe zagrożenia i obszary
niepewności.
Ta książka jest o tym, jak lepsze zrozumienie potencjału mediów
społecznościowych pod kątem biznesowym może przynieść korzyści przedsiębiorcom i
menedżerom, konsumentom, pracownikom i pozostałym grupom interesariuszy, którzy jak
nigdy wcześniej mogą aktywnie włączać się w działania firm.
172 strony, Format: 16.5x23.5cm, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|