ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

BIZNESPLAN


KOWALCZYK J. RED.

wydawnictwo: WZ UW , rok wydania 2010, wydanie I

cena netto: 45.00 Twoja cena  42,75 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Biznesplan


Książka pomyślana jest jako podręcznik do prowadzenia zajęć z zakresu biznesplanu.

Adresowana jest przede wszystkim do słuchyczy wyższych uczelni na tych kierunkach, gdzie problematyka planowania biznesowego jest przedmiotem studiów. Można ją też potraktować jako kompendium wiedzy pomocnej w praktyce, gdy zachodzi potrzeba, czy konieczność sporządzenia biznesplanu.


WSTĘP

CZĘŚĆ I

1.PLANOWANIE W PRZEDSIĘBIORSTWIE
1.1.Istota planowania działalności - przesłanki, cele, funkcje
1.2.Zasady i metody tworzenia planu
1.2.1.Planowanie scenariuszowe
1.3.Wielowymiarowa matryca planowania - obszary decyzyjne
1.4.Klasyfikacja planów w przedsiębiorstwie
1.5.Ocena efektywności planu

2.BIZNESPLAN W PRZEDSIĘBIORSTWIE
2.1.Rola i zadania biznesplanu
2.2.Cechy biznesplanu
2.3.Zastosowania biznesplanu
2.4.Ryzyko w planowaniu biznesowym

3.STRUKTURA i TREŚĆ BIZNESPLANU
3.1.Prezentacja przedsiębiorstwa lub projektu inwestycyjnego
3.2.Plan właściwy
3.3.Podsumowanie biznesplanu
3.4.Ocena jakości biznesplanu

4.PLANOWANIE DZIAŁALNOŚCI MARKETINGOWEJ
4.1.Pojęcie i znaczenie marketingu
4.2.Analiza możliwości rynkowych
4.2.1.Analiza makrootoczenia
4.2.2.Analiza nabywców
4.2.3.Analiza konkurencji
4.3.Szacowanie popytu rynkowego
4.4.Segmentacja rynku oraz wybór rynku docelowego
4.5.Pozycjonowanie oferty rynkowej oraz projektowanie strategii marketingowej
4.6.Opracowanie programu marketingowego - planowanie struktury mieszanki marketingowej

5.PLANOWANIE ZASOBÓW
5.1.Plan produkcji i usług
5.2.Planowanie techniki i technologii
5.3.Plan zatrudnienia (niezbędnego do realizacji przedsięwzięcia)
5.4.Planowanie zaopatrzenia materiałowego
5.5.Szacunek nakładów na sfinansowanie planowanych zasobów

6.PROJEKCJE FINANSOWE W BIZNESPLANIE
6.1.Ogólna procedura tworzenia projekcji finansowej w biznesplanie
6.2.Projekcja nakładów inwestycyjnych i źródeł ich finansowania
6.3.Projekcja zysków i strat
6.4.Projekcja przepływów pieniężnych
6.5.Projekcja bilansu
6.6.Powiązania pomiędzy zestawieniami finansowymi w biznesplanie

7.PROJEKTOWANIE SYSTEMU OCENY DLA PLANOWANEGO PRZEDSIĘWZIĘCIA
7.1.Tradycyjne narzędzia wskaźnikowej oceny finansowej
7.2.Proste i dyskontowe metody oceny projektów inwestycyjnych
7.3.Ocena ryzyka

CZĘŚĆ II SYMULATOR TWORZENIA I REALIZACJI PLANU BIZNESOWEGO

Opis zajęć warsztatowych

Literatura


188 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022