ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

EKONOMIA ETYKA ORGANIZACJA


KARASIEWICZ G.

wydawnictwo: WZ UW , rok wydania 2009, wydanie I

cena netto: 62.00 Twoja cena  58,90 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Ekonomia Etyka Organizacja


Księga Jubileuszowa z okazji 80-lecia prof. zw. dr hab. Romana Głowackiego


Alojzy. Z. Nowak
Przedmowa
Alojzy. Z. Nowak
Preface
I. LISTY OKAZJONALNE
Roman Niestrój
List Rektora Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
V.H Manek Kirpalani
Tribute to Professor Roman Glowacki
Teodor Kramer
Na 80-lecie Mojego Przyjaciela
Prof. zw. dr. hab. Romana Głowackiego
Romuald Holly
Esej o przywództwie - Profesor Roman Głowacki wśród nas
Malwina Głowacka
Tata Profesor
List Uczestników Central and Eastem European Teachers Program
List Absolwentów International MBA Programme
II. SYLWETKA JUBILATA
Grzegorz Karasiewicz
Osiemdziesięciolecie Nestora Marketingu w Polsce - Profesora Romana Głowackiego.
Działalność dydaktyczna
Bibliografia publikacji Prof. zw. dr. hab. Romana Głowackiego
Promotor prac doktorskich
III. OPRACOWANIA

Ekonomia

Stanisław Gomułka
Growth versus Security Choice and the Generational Difference in Preferences
Alojzy Z. Nowak, Kazimien Ryć
Z jaką gospodarką oraz kiedy i dlaczego do strefy euro?
Cristina Nardi Spiller
Changes, New Challenges and Different Strategies in a Capitalist Market Economy
Hans Geeroms
The Idea of a European Debt Agency
Tomasz Gmszecki
Światowy system walutowy - możliwe scenariusze rozwoju sytuacji
Andnej M. Zawiślak
Wartość - związek kapitału i pracy
Gnegon Karasiewicz
Stopień internacjonalizacji gospodarki polskiej - określenie pozycji i trajektorii zmian w okresie transformacji

Etyka

Thomas R. Piper, Lynn Sharp Paine
Ethics, Economics, and Organizations
Blair Kolasa
Ethics and Social Responsibility

Zarządzanie

Andnej K. Koźmiński
Globalizacja rynku a umiędzynarodowienie studiów menedżerskich
Jerzy Trzcieniecki
Zespoły projektowe jako forma organizacji w zmiennym otoczeniu
Diana Phillips
Preparing Business Leaders. The Importance of Communication and Foreign Language Skills in Today‘s Global Business Environment.
Jerzy Kisielnicki
Nowe możliwości i nowe wyzwania marketingu w epoce tworzenia społeczeństwa informacyjnego
Jan Turyna
Kluczowe problemy rozwoju współczesnej rachunkowości: sześć tez do dyskusji
Ioel Branson, Diane Breesch, Vicky Cole
The Uniformity-Flexibility Dilemma When Comparing Financial Statements
Henri MiUler(-Malek)
New Orsiam Wrs: The Progressive Management Dynamics Game
Wacław Szymanowski
Etapy rozwoju systemów logistycznych

Marketing

Wojciech Wrzosek
Ewolucja mechanizmu konkurencji a marketing
Aniela Styś
Oblicza i znaczenie marketingu
Anna Czubata
Rola marketingu w realizacji społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw
Edward Cyrson
Koncepcja globalizacji rynków Theodora Levitta. Ocena po ćwierć wieku
Remigiusz Krzyżewski
Jaki marketing?
Franciszek Misiąg
Dylematy współczesnego marketingu
Ireneusz Rutkowski
Teoretyczne i praktyczne aspekty wiedzy o marketingu
Krzysztof Cybulski
Przyczyny i konsekwencje wysokiej fluktuacji personelu sprzedażowego
Mariusz Trojanowski
Postawy jako element zachowań nabywców na rynku
Agnieszka Wilczak
Standaryzacja a adaptacja tożsamości organizacji do wymogów lokalnego rynku - możliwości i ograniczenia
Monika Skorek
ECR - koncepcja efektywnej obsługi konsumenta
Katarzyna Dziewanowska
Funkcja barier wyjścia w budowaniu lojalności nabywców

Noty o Autorach
Notes on the Authors


500 stron, oprawa twarda

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022