ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 76.50 72,68   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

INTERNET JAKO ŹRÓDŁO INFORMACJI O DECYZJACH NABYWCZYCH KONSUMENTA


KOS-BĘDOWICZ J.

wydawnictwo: C.H.BECK , rok wydania 2015, wydanie I

cena netto: 76.50 Twoja cena  72,68 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Internet jako źródło informacji w decyzjach nabywczych konsumenta


Książka przedstawia syntetyczny przegląd teorii zachowań konsumenta w procesie podejmowania decyzji nabywczych związanych z korzystaniem z Internetu.

Autorka proponuje klasyfikację internetowych źródeł informacji o produktach i usługach oraz formułuje zalecenia dla podmiotów tworzących elektroniczny przekaz marketingowy.

Tematyka /monografii/ jest bardzo aktualna i interesująca zarówno z punktu widzenia teoretycznego, jak i utylitarnego. Zmiany zachodzące w zachowaniach nabywczych konsumentów są uwarunkowane między innymi pojawieniem się nowych źródeł informacji, do których można zaliczyć źródła internetowe. Recenzowana monografia dr Joanny Kos-Łabędowicz wychodzi naprzeciw tym praktycznym i teoretycznym potrzebom.

Dr hab. Grażyna Rosa
prof. Uniwersytetu Szczecińskiego


Wstęp  7
Rozdział 1. Proces podejmowania decyzji nabywczych 9
1.1. Konsument jako podmiot decyzji nabywczych 9
1.2. Proces decyzyjny – pojęcie, cechy i struktura  18
1.3. Decyzje nabywcze konsumenta – cechy i typologia 22

Rozdział 2. Uwarunkowania decyzji nabywczych konsumenta  31
2.1. Czynniki wpływające na decyzje nabywcze konsumenta   31
2.2. Informacje w procesie decyzyjnym – pojęcie, rodzaje, funkcje 40

Rozdział 3. Podstawy informacyjne decyzji nabywczych konsumenta 49
3.1. Tradycyjne i nowe źródła informacji konsumenta  49
3.2. Badanie procesu decyzyjnego konsumenta 57

Rozdział 4. Informacje dostępne w Internecie 69
4.1. Rozwój internetowych źródeł informacji – diagnoza i perspektywy rozwoju   69
4.2. Informacje w Internecie – jakość i selekcja  74
4.3. Specyfika internetowych badań zachowań konsumenta 79

Rozdział 5. Komercyjne źródła informacji w Internecie – rodzaje, cechy, zalety i wady  87
5.1. Strony internetowe  87
5.2. Reklamy internetowe  92
5.3. Reklama w poczcie elektronicznej 97

Rozdział 6. Niekomercyjne źródła informacji w Internecie – rodzaje, cechy, zalety i wady 101
6.1. Media społecznościowe 101
6.2. Fora dyskusyjne  108
6.3. Blogi 110
6.3.1. Internetowi liderzy opinii – blogerzy  110
6.3.2. Blogi korporacyjne 114
6.4. Opinie i recenzje konsumentów  116

Rozdział 7. Proces zakupu wybranych dóbr konsumpcyjnych – studium przypadku   119
7.1. Metodyka badań zachowań konsumenta w Internecie  119
7.2. Wykorzystanie internetowych źródeł informacji – badania ankietowe  121
7.3. Wykorzystanie internetowych źródeł informacji – wywiady pogłębione 127

Rozdział 8. Internetowe źródła informacji – wykorzystanie, problemy i możliwość dalszego rozwoju  137
8.1. Miejsce internetowych źródeł informacji w procesie decyzyjnym konsumenta  137
8.2. Propozycje usprawnienia wykorzystania internetowych źródeł informacji przez konsumentów 144
8.3. Perspektywy rozwoju internetowych źródeł informacji 153

Zakończenie

ANEKS (Załączniki 1–10)   159

Bibliografia  181
Indeks 191


192 strony, Format: 16.5x24.0cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022