ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

LEAN CUSTOMER DEVELOPMENT TWÓRZ PRODUKTY


ALVAREZ C. - PO KTÓRE KLIENCI BĘDĄ STALI W KOLEJKACH

wydawnictwo: ONE PRESS , rok wydania 2015, wydanie I

cena netto: 43.80 Twoja cena  41,61 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Lean Customer Development

Twórz produkty po które klienci będą ustawiać się w kolejkach


  • Zweryfikuj swoją hipotezę, rozmawiając z właściwymi osobami.

  • Krok po kroku naucz się prowadzić skuteczne wywiady Customer Development.

  • Rozpoznawaj zachowania klientów, ich problemy i ograniczenia.

  • Na podstawie pozyskanych w ten sposób informacji zbuduj minimalnie satysfakcjonujący produkt, który pozwoli Ci potwierdzić, co klienci są skłonni kupić i czego będą używać.

  • Dostosuj techniki składające się na model Customer Development do potrzeb dużych organizacji, konserwatywnych branż i istniejących już produktów.

Jak tworzyć produkty, które ludzie będą chcieli kupować? Bez względu na to, czy jesteś właścicielem niewielkiej firmy czy pracownikiem wielkiego koncernu, zadajesz sobie to samo pytanie. Jeśli szukasz niezawodnej metody badania potrzeb i preferencji klientów, dzięki której zaoszczędzisz wiele miesięcy pracy oraz mnóstwo pieniędzy, zapraszamy do świata Lean Customer Development.

To metoda idąca o krok dalej niż tradycyjne techniki marketingowe. Nie tylko pomoże Ci poznać potrzeby i preferencje klientów oraz zgłębić user experience, ale zweryfikuje tę wiedzę na drodze eksperymentów naukowych. Dzięki odpowiedniemu połączeniu otwartych wywiadów oraz szybkich i elastycznych technik badawczych dowiesz się, jak zachowują się Twoi potencjalni klienci, jakie problemy usiłują rozwiązać, a także co ich frustruje, a co jest przedmiotem ich zachwytów. Dowiedz się, jak zmieniać zachowania konsumentów, tworzyć wielkie produkty i budować trwałą firmę.


Przedmowa (7)
Wstęp (11)

Rozdział 1. Dlaczego model Customer Development jest niezbędny? (21)
Rozdział 2. Od czego zacząć? (37)
Rozdział 3. Z kim powinienem rozmawiać? (49)
Rozdział 4. Czego powinienem się dowiedzieć? (79)
Rozdział 5. W teren! (101)
Rozdział 6. Jak wygląda potwierdzona hipoteza? (125)
Rozdział 7. Jakiego rodzaju minimalnie satysfakcjonujący produkt powinienem zbudować? (151)
Rozdział 8. Jak działa model Customer Development, gdy masz już klientów? (171)
Rozdział 9. Model Customer Development w trybie ciągłym (203)
Dodatek A Skuteczne pytania (217)


232 strony, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022