|
LEAN CUSTOMER DEVELOPMENT TWÓRZ PRODUKTY
ALVAREZ C. - PO KTÓRE KLIENCI BĘDĄ STALI W KOLEJKACH wydawnictwo: ONE PRESS , rok wydania 2015, wydanie I cena netto: 43.80 Twoja cena 41,61 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Lean Customer Development
Twórz produkty po które klienci będą ustawiać się w kolejkach
Zweryfikuj swoją hipotezę, rozmawiając z właściwymi osobami.
Krok po kroku naucz się prowadzić skuteczne wywiady Customer Development.
Rozpoznawaj zachowania klientów, ich problemy i ograniczenia.
Na podstawie pozyskanych w ten sposób informacji zbuduj minimalnie
satysfakcjonujący produkt, który pozwoli Ci potwierdzić, co klienci są skłonni kupić
i czego będą używać.
Dostosuj techniki składające się na model Customer Development do potrzeb dużych
organizacji, konserwatywnych branż i istniejących już produktów.
Jak tworzyć produkty, które ludzie będą chcieli kupować? Bez względu na to, czy
jesteś właścicielem niewielkiej firmy czy pracownikiem wielkiego koncernu, zadajesz
sobie to samo pytanie. Jeśli szukasz niezawodnej metody badania potrzeb i preferencji
klientów, dzięki której zaoszczędzisz wiele miesięcy pracy oraz mnóstwo pieniędzy,
zapraszamy do świata Lean Customer Development.
To metoda idąca o krok dalej niż tradycyjne techniki marketingowe. Nie tylko pomoże Ci
poznać potrzeby i preferencje klientów oraz zgłębić user experience, ale zweryfikuje
tę wiedzę na drodze eksperymentów naukowych. Dzięki odpowiedniemu połączeniu
otwartych wywiadów oraz szybkich i elastycznych technik badawczych dowiesz się, jak
zachowują się Twoi potencjalni klienci, jakie problemy usiłują rozwiązać, a także
co ich frustruje, a co jest przedmiotem ich zachwytów. Dowiedz się, jak zmieniać
zachowania konsumentów, tworzyć wielkie produkty i budować trwałą firmę.
Przedmowa (7)
Wstęp (11)
Rozdział 1. Dlaczego model Customer Development jest niezbędny? (21)
Rozdział 2. Od czego zacząć? (37)
Rozdział 3. Z kim powinienem rozmawiać? (49)
Rozdział 4. Czego powinienem się dowiedzieć? (79)
Rozdział 5. W teren! (101)
Rozdział 6. Jak wygląda potwierdzona hipoteza? (125)
Rozdział 7. Jakiego rodzaju minimalnie satysfakcjonujący produkt powinienem
zbudować? (151)
Rozdział 8. Jak działa model Customer Development, gdy masz już klientów?
(171)
Rozdział 9. Model Customer Development w trybie ciągłym (203)
Dodatek A Skuteczne pytania (217)
232 strony, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|