ksiazki24h.pl
wprowad¼ w³asne kryteria wyszukiwania ksi±¿ek: (jak szukaæ?)
Twój koszyk:   0 z³   zamówienie wysy³kowe >>>
Strona g³ówna > opis ksi±¿ki

MARKETING W SZKOLE WY¯SZEJ ISTOTA I ZNACZENIE MARKI


NOWACZYK G. SOBOLEWSKI D.

wydawnictwo: WSB POZNAÑ , rok wydania 2014, wydanie I

cena netto: 62.00 Twoja cena  58,90 z³ + 5% vat - dodaj do koszyka

Marketing w szkole wy¿szej

Istota i znaczenie marki


Rynek edukacyjny w Polsce osi±gn±³ etap dojrza³o¶ci, co wymusza krytyczne spojrzenie na dotychczasowe  strategie zarz±dzania marketingowego realizowane przez uczelnie.

W trosce o wzmacnianie pozycji rynkowej szko³y wy¿sze podejmuj± wiele nowych dzia³añ, m.in. na rzecz budowania silnej pozycji marki uczelni. Skuteczne zarz±dzanie mark± to jedna z najwa¿niejszych strategii w planowaniu d³ugofalowego rozwoju szko³y wy¿szej. Poza podstawowymi atrybutami marki, jak nazwa, logo i kolorystyka, licz± siê przede wszystkim warto¶ci oraz idee, na których jest budowana jej pozycja. Stosownie do zmian w otoczeniu marka powinna oferowaæ warto¶ci, które s± sta³e, podstawowe, takie jak: wiedza, edukacja, poszukiwanie prawdy, etyka czy troska o relacje spo³eczne. Jednocze¶nie marka powinna zmieniaæ siê w tych obszarach, które ¶wiadcz± o jej dostosowaniu do otoczenia – w³a¶ciwe komunikaty, narzêdzia promocji, formy kontaktów i elementy wizerunkowe. Rol± marki szko³y wy¿szej jest równie¿ integracja ca³ej spo³eczno¶ci akademickiej z jej interesariuszami oraz absolwentami. Powinna ona tak¿e obejmowaæ zasady i sposoby tworzenia kultury organizacyjnej uczelni – najtrudniejszego do skopiowania elementu przewagi konkurencyjnej.

O tych wszystkich niezwykle wa¿nych i z³o¿onych problemach traktuje niniejsza publikacja. Zawiera ona refleksje badaczy i wypowiedzi praktyków, którzy od lat buduj± marki szkó³ wy¿szych na rynku w Polsce oraz w innych krajach ¶wiata. Cennym uzupe³nieniem rozwa¿añ s± analizy przypadków, dotycz±ce konkretnych problemów oraz sposobów ich rozwi±zania. Bogactwo zawartych w publikacji opisów i analiz mo¿e byæ nieocenion± pomoc± dla wszystkich, którzy skupiaj± swoje wysi³ki na krytycznej refleksji  w procesie podejmowania decyzji budowania marki szko³y wy¿szej na zmieniaj±cym siê rynku.


prof. dr hab. Henryk Mruk
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu


357 stron, B5, oprawa miêkka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytu³ polskojêzyczny lub anglojêzyczny jest aktualnie na pó³ce ksiêgarni.

 
Wszelkie prawa zastrze¿one PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022