ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

NEGOCJACJE PRAGMATYCZNE I TAKTYKI PERSWAZJI


PULIT M. - W SPOŁECZEŃSTWIE INFORMACYJNYM

wydawnictwo: NOMOS , rok wydania 2013, wydanie I

cena netto: 42.90 Twoja cena  40,76 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Negocjacje pragmatyczne i taktyki perswazji w społeczeństwie informacyjnym


Książka Michała Pulita jest odważną próbą sformułowania nowego paradygmatu w badaniach nad negocjacjami i taktykami perswazji poprzez umieszczenie tych zagadnień w kontekstach teoretycznych prac Ervinga Goffmana oraz wielu innych przedstawicieli interakcjonizmu symbolicznego. Choć punkt wyjścia autora jest czysto teoretyczny, to jego cel jest celem praktycznym i w tym postrzegam wielką zaletę książki. W istotny sposób wzbogaci ona naszą wiedzę z zakresu socjologii i psychologii negocjacji, służyć też może niefachowemu czytelnikowi do zapoznania się z ważnymi i interesującymi teoriami na charakteryzowane wyżej tematy.

Z recenzji prof. dra hab. Jacka Kochanowskiego

Negocjacje pragmatyczne mogą być traktowane jako szczególny przypadek interakcji, kontaktowania się, komunikowania, wzajemnych wpływów, a to już jest problematyka par excellence socjologiczna; więcej, to jest samo jądro współczesnej socjologii, w której, inaczej niż czterdzieści czy pięćdziesiąt lat temu, teoretyzowanie zaczyna się od poziomu podstawowego – interakcji wchodzących w relacje podmiotów działania. Bardzo dobrze się stało, że autor pracy przyjął tę strategię badawczą.

Z recenzji prof. dra hab. Andrzeja Szpocińskiego


MICHAŁ PULIT, doktor nauk społecznych w zakresie socjologii (specjalizacja w mikrosocjologii). Wykładowca Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Nowym Sączu. Członek zwyczajny Polskiego Towarzystwa Socjologicznego. Trener prowadzący szkolenia w zakresie negocjacji, taktyk wywierania wpływu na ludzi oraz komunikacji interpersonalnej. Naukowo zainteresowany teorią interakcjonistyczną, tematyką perswazji i negocjacji.


WSTĘP   

I. PARADYGMAT NEGOCJACYJNY     
Negocjacje jako działanie połączone   
Logika obiektywna aktorów społecznych w negocjacjach  
Realizacja własnych celów w negocjacjach 
Sprawiedliwość jako bariera akceptowalnych zachowań określonych przez strony     

II SOCJOLOGICZNE BADANIA NAD WPŁYWEM SPOŁECZNYM – WCZORAJ I DZIŚ    

III CIALDINI I JEGO REGUŁY NEGOCJOWANIA    
Potrzeba odwzajemnienia      
Zadziwiająca konsekwencja   
Myśleć jak wszyscy   
Dążenie do sympatii      
Potęga władzy i autorytetu   
Aura niedostępności     

IV FILOZOFIA NEGOCJACJI OPARTYCH NA ZASADACH  
Separować problemy od człowieka  
Interesy a stanowiska   
Pertraktacje na podstawie obiektywnych kryteriów 
Techniki podstępu   
Najlepsza alternatywa dla negocjowanego porozumienia 
Negocjowanie reguł gry    

V SYSTEM CAMPA   
Odrzucanie potrzeby    
Profity niedoskonałości  
Wyrażanie i prowokacja negacji    
Podążaj za misją i celem   
Sztuka generowania pytań    
Neutralizacja emocji  
Uzmysłowić bolesną perspektywę   
Cena negocjacji    

ZAKOŃCZENIE    
BIBLIOGRAFIA   
INDEKS OSÓB   
INDEKS RZECZOWY   
SUMMARY: PRAGMATIC NEGOTIATIONS AND PERSUASION TACTICS IN THE INFORMATION SOCIETY


268 stron, Format: 14.5x20.5cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022