ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 74.50 70,78   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

ELEKTRONICZNA GOSPODARKA W POLSCE RAPORT 2008


KRASKA M.(RED.)

wydawnictwo: INST LOGISTYKI , rok wydania 2009, wydanie I

cena netto: 74.50 Twoja cena  70,78 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Instytut Logistyki i Magazynowania w Poznaniu na zlecenie Ministerstwa Gospodarki przygotował kolejną edycję książki „Elektroniczna gospodarka w Polsce”.

Najnowszy raport to 400 stron szczegółowych badań, kompleksowych analiz i podsumowań rozwoju polskiej e-gospodarki w 2008 roku. Autorzy przedstawiają zarówno osiągnięcia, jak i niedoskonałości naszego kraju w budowaniu społeczeństwa informacyjnego, pracach nad e-usługami bankowymi, rozwoju e-handlu czy nauczania na odległość, porównując obecny stan z wynikami badań z roku 2007.
Raport prezentuje wyniki badań oraz statystyki, określające stan i dynamikę rozwoju elektronicznej gospodarki w Polsce oraz trendy rejestrowane na przestrzeni ostatnich kilku lat. Stała, szablonowa struktura, książki ułatwia analizę porównawczą danych aktualnych z wcześniejszymi (z lat ubiegłych).

To już siódma edycja tego najbardziej aktualnego źródła wiedzy o polskiej e-gospodarce, potencjału i potrzebach naszego kraju. Raport jest obowiązkową pozycją dla menadżerów firm oraz wszystkich zainteresowanych e-commerce, bankowością elektroniczną, e-learningiem i ostatnimi zmianami w przepisach prawnych.


Spis treści:


Wstęp

Część A
Streszczenie raportu o stanie e-gospodarki w Polsce w 2008 roku

Część B
Analiza rynku i obszarów zastosowań e-gospodarki w Polsce

B1. Społeczeństwo informacyjne

B1.1. Profil polskiego użytkownika Internetu

B1.1.1. Miejsce korzystania z komputera i Internetu

B1.1.2. Częstotliwość korzystania z komputera i Internetu

B1.1.3. Powody korzystania z Internetu

B1.2. Infrastruktura i technologia

B1.3. E-zakupy

B1.3.1. Wartość zakupów dokonanych w Internecie

B1.3.2. Internauci najaktywniej kupujący w sieci

B1.3.3. Najpopularniejsze zakupy internetowe

B1.4. E-finanse

B1.5. E-zdrowie

B1.6. E-learning

B1.7. Edukacja informatyczna

B1.7.1. Udział w szkoleniach informatycznych

B1.7.2. Korzystanie z Internetu w celu uzupełnienia wiedzy

B2. E-biznes

B2.1. Rynek B2B

B2.1.1. Stan gotowości przedsiębiorstw do współpracy typu B2B z wykorzystaniem narzędzi elektronicznej gospodarki – infrastruktura teleinformatyczna
i systemy informatyczne przedsiębiorstw

B2.1.2. Wykorzystanie narzędzi elektronicznej gospodarki przez przedsiębiorstwa

B2.1.3. Podsumowanie

B2.2. Platformy B2B

B2.3. Rynek B2C – handel detaliczny

B2.3.1. Charakterystyka sklepów internetowych w Polsce

B2.3.2. Sprzedaż online w sklepach internetowych w Polsce

B2.3.3. Rodzaj oraz funkcjonalność stosowanego oprogramowania w polskich sklepach internetowych

B2.3.4. Zakres informacyjny stron internetowych sklepów

B2.3.5. Podsumowanie – motywy rozpoczęcia działalności i problemy przy prowadzeniu sprzedaży online wśród sklepów internetowych w Polsce

B2.4. Rynek finansowy

B2.4.1. E-bankowość

B2.4.2. E-ubezpieczenia

B2.4.3. E-makler

B2.5. Rynek C2C – aukcje elektroniczne

B2.5.1. Definicja aukcji elektronicznych

B2.5.2. Rodzaje aukcji

B2.5.3. Zalety i wady aukcji elektronicznych

B2.5.4. Charakterystyka aukcji elektronicznych w Polsce

B2.5.5. Funkcjonalności portali aukcyjnych w Polsce

B3. E-administracja

B3.1. Główne zmiany i czynniki wpływające na rozwój e-administracji w Polsce

B3.2. Plan Informatyzacji Państwa na lata 2007–2013

B3.3. Strategia Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego do roku 2013

B3.4. E-administracja w jednostkach samorządowych

B3.5. Centralne i regionalne usługi e-administracji

B3.5.1. Usługi e-administracji dla obywateli

B3.5.2. Usługi e-administracji dla przedsiębiorców

B3.6. Podsumowanie

B4. E-edukacja

B4.1. Analiza stron internetowych szkół wyższych

B4.1.1. Usługi internetowe w ramach prac dziekanatu

B4.1.2. Usługi oferowane przez biblioteki

B4.1.3. Udogodnienia w korzystaniu z Internetu

B4.1.4. Zakres działalności dydaktycznej dostępny poprzez WWW

B4.2. E-learning na publicznych uczelniach wyższych w 2008 roku

Część C
Baza rozwoju e-gospodarki w Polsce

C1. E-usługi

C2. Standardy

C3. Prawo

C4. Inicjatywy

C5. Kalendarium – najważniejsze wydarzenia w 2007 roku

Podsumowanie

Słownik pojęć e-gospodarki

Bibliografia

Spis tabel, rysunków i wykresów


400 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022