ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

INNOWACJE W OPAKOWALNICTWIE


KORZENIOWSKI A. ANKIEL-HOMA M. CZAJA-JAGIELSKA N.

wydawnictwo: WYD UE POZNAŃ , rok wydania 2011, wydanie I

cena netto: 44.70 Twoja cena  42,47 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Autorzy uważają,że prezentowana książka jest unikatową pozycją na polskim rynku wydawniczym.Pomocna będzie szerokiej rzeszy studentów zainteresowanych problemami opakowalnictwa, marketingu i zarządzania produktem. Przydatna również będzie projektantom opakowań, profesjonalistom zajmującym się produkcją opakowań, produkcją towarów oraz handlowcom.


Spis treści:

Stosowane skróty
Wstęp

1.Innowacje i procesy innowacyjne w sektorze opakowaniowym
1.1.Pojęcie innowacji w opakowalnictwie
1.2.Zakresy innowacji w opakowalnictwie
1.3.Uwarunkowania rozwoju innowacji w opakowalnictwie

2.Innowacyjność materiałowa w opakowalnictwie
2.1.Papier i tektura
2.2.Tworzywa sztuczne

3.Technologie innowacyjne
3.1.Opakowania aktywne
3.2.Opakowania inteligentne
3.3.Opakowania dla żywności wygodnej
3.4.Sprytne opakowania w branży farmaceutycznej i kosmetycznej

4.Innowacje w zakresie identyfikacji towarów
4.1.Innowacje w kodach kreskowych
4.2.Technologie EPC/RFID
4.3.Wdrożenia EPC/RFID na świecie

5.Innowacje marketingowe w opakowaniach jednostkowych
5.1.Warstwa wizualna jako przedmiot innowacji w opakowalnictwie
5.2.Uwarunkowania wprowadzania innowacji marketingowych w opakowaniach
5.3.Aktualne tendencje w innowacjach marketingowych opakowań jednostkowych wybranych produktów konsumpcyjnych

Bibliografia


168 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022