Autorzy uważają,że prezentowana książka jest unikatową pozycją na
polskim rynku wydawniczym.Pomocna będzie szerokiej rzeszy studentów zainteresowanych
problemami opakowalnictwa, marketingu i zarządzania produktem. Przydatna również
będzie projektantom opakowań, profesjonalistom zajmującym się produkcją opakowań,
produkcją towarów oraz handlowcom.
Spis treści:
Stosowane skróty
Wstęp
1.Innowacje i procesy innowacyjne w sektorze opakowaniowym
1.1.Pojęcie innowacji w opakowalnictwie
1.2.Zakresy innowacji w opakowalnictwie
1.3.Uwarunkowania rozwoju innowacji w opakowalnictwie
2.Innowacyjność materiałowa w opakowalnictwie
2.1.Papier i tektura
2.2.Tworzywa sztuczne
3.Technologie innowacyjne
3.1.Opakowania aktywne
3.2.Opakowania inteligentne
3.3.Opakowania dla żywności wygodnej
3.4.Sprytne opakowania w branży farmaceutycznej i kosmetycznej
4.Innowacje w zakresie identyfikacji towarów
4.1.Innowacje w kodach kreskowych
4.2.Technologie EPC/RFID
4.3.Wdrożenia EPC/RFID na świecie
5.Innowacje marketingowe w opakowaniach jednostkowych
5.1.Warstwa wizualna jako przedmiot innowacji w opakowalnictwie
5.2.Uwarunkowania wprowadzania innowacji marketingowych w opakowaniach
5.3.Aktualne tendencje w innowacjach marketingowych opakowań jednostkowych wybranych
produktów konsumpcyjnych
Bibliografia
168 stron, B5, oprawa miękka