ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 86.24 81,93   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE W PRAKTYCE I TEORII PN 260


KALETA A. MOSZKOWICZ K. RED.

wydawnictwo: WYD UE WROCŁAW , rok wydania 2012, wydanie I

cena netto: 86.24 Twoja cena  81,93 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Zarządzanie strategiczne w praktyce i teorii

PN 260


Wstęp

Grażyna Aniszewska
Wykorzystanie CSR w budowaniu przewagi konkurencyjnej przez zagranicznych inwestorów strategicznych. Perspektywa środkowoeuropejskich filii

Piotr Banaszyk
Kreatywna destrukcja w dynamicznym formułowaniu strategii biznesowej

Bogusław Bembenek
Restrukturyzacja klastra

Rafał Bielawski
Controlling strategiczny i operacyjny w przedsiębiorstwie

Wojciech Czakon, Mariusz Rogalski
Komplementarność kompetencyjna organizacji a koopetycja na rynku obrotu energią elektryczną

Lidia Danik, Joanna Żukowska
Jakość współpracy w innowacjach

Tadeusz Falencikowski
Strategia a model biznesu - podobieństwa i różnice

Grażyna Golik-Górecka
Zwiększenie efektywności marketingu podstawą sukcesów przedsiębiorstwa - ujęcie najlepszych praktyk - Atlas sp. z o.o.

Marzena Hajduk-Stelmachowicz
Znaczenie polityki środowiskowej w kontekście kształtowania ekoinnowacyjności przedsiębiorstw z województwa podkarpackiego

Jarosław Ignacy
Budowanie przewagi konkurencyjnej - studium przypadku firmy  Solaris Bus&Coach SA

Leon Jakubów
Znaczenie wizji i misji w zarządzaniu strategicznym polskich przedsiębiorstw

Marzena Jankowska-Mihułowicz
Metoda oceny racjonalności metodologicznej menedżerów

Mirosław Jarosiński
Przedsiębiorczość międzynarodowa w Polsce

Grzegorz Jokiel
Epoki rozwoju nauki organizacji i zarządzania

Szymon Jopkiewicz
Bariery implementacji strategii marketingowych w usługach zdrowotnych w świetle badań

Andrzej Kaleta
Kontrola w procesie wdrażania strategii

Adam Kałowski
Przyczyny i kierunki restrukturyzacji przedsiębiorstw

Patrycja Klimas
Operacjonalizacja bliskości organizacyjnej

Izabela Konieczna
Sposób tworzenia modelu biznesowego

Joanna Korpus
Strategie rozwoju wybranych przedsiębiorstw branży odzieżowej i obuwniczej w okresie kryzysu

Alina Kozarkiewicz
Kontrola strategiczna w zarządzaniu portfelami projektów - analiza systemów i mechanizmów na przykładzie firmy zorientowanej projektowo

Rafał Krupski
Badanie znaczenia zasobów niematerialnych w strategii przedsiębiorstwa

Krzysztof Kud
Elementy analizy strategicznej w zarządzaniu przestrzenią terenów zalewowych, jako narzędzie realizacji koncepcji rozwoju zrównoważonego

Aleksandra Kuzaj
Przeciwdziałanie mobbingowi jako element zarządzania strategicznego

Lech Miklaszewski
Zmiana kulturowa organizacji na przykładzie Domu Maklerskiego WDM SA

Mirosław Moroz
Przesłanki i przejawy elastyczności przedsiębiorstwa - studium przypadku sklepu internetowego

Krystyna Moszkowicz, Bogusław Bembenek
Strategia rozwoju wiedzy w klastrze

Jerzy Niemczyk, Rafał Trzaska
Przywództwo i zarządzanie w sieciach międzyorganizacyjnych

Przemysław Niewiadomski, Bogdan Nogalski
Kryterium zwinnego zakładu wytwórczego - strategiczny model biznesowy w przedsiębiorstwie wiedzy

Bogdan Nogalski, Jarosław Karpacz
Orientacja na klienta a innowacyjność przedsiębiorstwa produkcyjnego

Jadwiga Nycz-Wróbel
Polityka środowiskowa i aspekty środowiskowe jako podstawa kreowania koncepcji strategicznego zarządzania środowiskiem w organizacjach zarejestrowanych w systemie EMAS

Grażyna Osbert-Pociecha
Ograniczanie złożoności organizacji - nowy imperatyw zarządzania

Paweł Paluchowski
Finansowanie rozwoju małych i średnich firm z sektora telekomunikacyjnego w Polsce na przykładzie Korbank SA

Żanna Popławska, Andrzej Limański, Oksana Goszowska
Ocena korzyści efektu synergii w działaniach organizacji

Krystyna Poznańska
Współpraca przedsiębiorstw ze szkołami wyższymi w zakresie innowacji

Joanna Radomska
Pułapki i zagrożenia związane z wdrażaniem koncepcji partycypacji pracowników w procesie zarządzania strategicznego na przykładzie PWC "Odra" SA

Agnieszka Rak
Kreowanie wizerunku marki w mediach społecznościowych

Robert Seliga
Rola marketingu społecznego w koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu

Letycja Sołoducho-Pelc
Zarządzanie strategiczne przez wizję i misję

Adam Stabryła
Koncepcja kwantyfikacji bezpieczeństwa strategicznego przedsiębiorstwa

Monika Stelmaszczyk
Repozytorium wiedzy narzędziem zarządzania kapitałem społecznym przedsiębiorstwa (na podstawie Intrasoft-TSI sp. z o.o.)

Łukasz Sułkowski
Strategie sukcesji w przedsiębiorstwach rodzinnych MŚP w Polsce

Marika Szymańska
Strategia odpowiedzialnego biznesu w japońskim koncernie Canon. Uwarunkowania kulturowe

Ewelina Trubisz
Znaczenie reputacji w odniesieniu do interesariuszy strategicznych na przykładzie przedsiębiorstw deweloperskich

Elżbieta Urbanowska-Sojkin
Kongruencja cech otoczenia i kultury organizacyjnej przedsiębiorstw

Anna Witek-Crabb
Wybory strategiczne kobiet i mężczyzn na najwyższych stanowiskach kierowniczych

Przemysław Wołczek
Przyczyny upadku Kodaka

Leszek Woźniak, Sylwia Dziedzic
Kluczowi interesariusze w kontekście strategicznych wyzwań dla polskiej gospodarki żywnościowej

Marian Woźniak
Czynniki sukcesu rynkowego podmiotów agroturystycznych w opinii właścicieli gospodarstw oraz turystów z Podkarpacia

Marian Woźniak, Grzegorz Woźniak
Zarządzanie obszarami wiejskimi jako wyraz konkurencyjności gmin wiejskich na przykładzie gmin województwa podkarpackiego

Anna Wójcik-Karpacz
Narzędzia pomiaru sukcesu relacji z kluczowymi odbiorcami w aspekcie wzrostu efektywności współdziałania

Sławomir Wyciślak
Efekt zarażania w działaniu przedsiębiorstwa

Czesław Zając
Budowa strategii personalnych w grupach kapitałowych

Aneta Zelek, Grażyna Maniak
Wrażliwość i reaktywność młodych firm na kryzys - studium dekoniunktury 2007-2010

Bożydar Ziółkowski
Kierunki ewolucji w obszarze ekoinnowacji


617 stron, B5, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022