|

ZARZĄDZANIE STRATEGICZNE W PRAKTYCE I TEORII PN 260
KALETA A. MOSZKOWICZ K. RED. wydawnictwo: WYD UE WROCŁAW , rok wydania 2012, wydanie I cena netto: 86.24 Twoja cena 81,93 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Zarządzanie strategiczne w praktyce i teorii
PN 260
Wstęp
Grażyna Aniszewska
Wykorzystanie CSR w budowaniu przewagi konkurencyjnej przez zagranicznych
inwestorów strategicznych. Perspektywa środkowoeuropejskich filii
Piotr Banaszyk
Kreatywna destrukcja w dynamicznym formułowaniu strategii biznesowej
Bogusław Bembenek
Restrukturyzacja klastra
Rafał Bielawski
Controlling strategiczny i operacyjny w przedsiębiorstwie
Wojciech Czakon, Mariusz Rogalski
Komplementarność kompetencyjna organizacji a koopetycja na rynku obrotu energią
elektryczną
Lidia Danik, Joanna Żukowska
Jakość współpracy w innowacjach
Tadeusz Falencikowski
Strategia a model biznesu - podobieństwa i różnice
Grażyna Golik-Górecka
Zwiększenie efektywności marketingu podstawą sukcesów przedsiębiorstwa -
ujęcie najlepszych praktyk - Atlas sp. z o.o.
Marzena Hajduk-Stelmachowicz
Znaczenie polityki środowiskowej w kontekście kształtowania ekoinnowacyjności
przedsiębiorstw z województwa podkarpackiego
Jarosław Ignacy
Budowanie przewagi konkurencyjnej - studium przypadku firmy Solaris
Bus&Coach SA
Leon Jakubów
Znaczenie wizji i misji w zarządzaniu strategicznym polskich przedsiębiorstw
Marzena Jankowska-Mihułowicz
Metoda oceny racjonalności metodologicznej menedżerów
Mirosław Jarosiński
Przedsiębiorczość międzynarodowa w Polsce
Grzegorz Jokiel
Epoki rozwoju nauki organizacji i zarządzania
Szymon Jopkiewicz
Bariery implementacji strategii marketingowych w usługach zdrowotnych w świetle
badań
Andrzej Kaleta
Kontrola w procesie wdrażania strategii
Adam Kałowski
Przyczyny i kierunki restrukturyzacji przedsiębiorstw
Patrycja Klimas
Operacjonalizacja bliskości organizacyjnej
Izabela Konieczna
Sposób tworzenia modelu biznesowego
Joanna Korpus
Strategie rozwoju wybranych przedsiębiorstw branży odzieżowej i obuwniczej w
okresie kryzysu
Alina Kozarkiewicz
Kontrola strategiczna w zarządzaniu portfelami projektów - analiza systemów i
mechanizmów na przykładzie firmy zorientowanej projektowo
Rafał Krupski
Badanie znaczenia zasobów niematerialnych w strategii przedsiębiorstwa
Krzysztof Kud
Elementy analizy strategicznej w zarządzaniu przestrzenią terenów zalewowych,
jako narzędzie realizacji koncepcji rozwoju zrównoważonego
Aleksandra Kuzaj
Przeciwdziałanie mobbingowi jako element zarządzania strategicznego
Lech Miklaszewski
Zmiana kulturowa organizacji na przykładzie Domu Maklerskiego WDM SA
Mirosław Moroz
Przesłanki i przejawy elastyczności przedsiębiorstwa - studium przypadku sklepu
internetowego
Krystyna Moszkowicz, Bogusław Bembenek
Strategia rozwoju wiedzy w klastrze
Jerzy Niemczyk, Rafał Trzaska
Przywództwo i zarządzanie w sieciach międzyorganizacyjnych
Przemysław Niewiadomski, Bogdan Nogalski
Kryterium zwinnego zakładu wytwórczego - strategiczny model biznesowy w
przedsiębiorstwie wiedzy
Bogdan Nogalski, Jarosław Karpacz
Orientacja na klienta a innowacyjność przedsiębiorstwa produkcyjnego
Jadwiga Nycz-Wróbel
Polityka środowiskowa i aspekty środowiskowe jako podstawa kreowania koncepcji
strategicznego zarządzania środowiskiem w organizacjach zarejestrowanych w systemie EMAS
Grażyna Osbert-Pociecha
Ograniczanie złożoności organizacji - nowy imperatyw zarządzania
Paweł Paluchowski
Finansowanie rozwoju małych i średnich firm z sektora telekomunikacyjnego w
Polsce na przykładzie Korbank SA
Żanna Popławska, Andrzej Limański, Oksana Goszowska
Ocena korzyści efektu synergii w działaniach organizacji
Krystyna Poznańska
Współpraca przedsiębiorstw ze szkołami wyższymi w zakresie innowacji
Joanna Radomska
Pułapki i zagrożenia związane z wdrażaniem koncepcji partycypacji pracowników
w procesie zarządzania strategicznego na przykładzie PWC "Odra" SA
Agnieszka Rak
Kreowanie wizerunku marki w mediach społecznościowych
Robert Seliga
Rola marketingu społecznego w koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu
Letycja Sołoducho-Pelc
Zarządzanie strategiczne przez wizję i misję
Adam Stabryła
Koncepcja kwantyfikacji bezpieczeństwa strategicznego przedsiębiorstwa
Monika Stelmaszczyk
Repozytorium wiedzy narzędziem zarządzania kapitałem społecznym
przedsiębiorstwa (na podstawie Intrasoft-TSI sp. z o.o.)
Łukasz Sułkowski
Strategie sukcesji w przedsiębiorstwach rodzinnych MŚP w Polsce
Marika Szymańska
Strategia odpowiedzialnego biznesu w japońskim koncernie Canon. Uwarunkowania
kulturowe
Ewelina Trubisz
Znaczenie reputacji w odniesieniu do interesariuszy strategicznych na przykładzie
przedsiębiorstw deweloperskich
Elżbieta Urbanowska-Sojkin
Kongruencja cech otoczenia i kultury organizacyjnej przedsiębiorstw
Anna Witek-Crabb
Wybory strategiczne kobiet i mężczyzn na najwyższych stanowiskach kierowniczych
Przemysław Wołczek
Przyczyny upadku Kodaka
Leszek Woźniak, Sylwia Dziedzic
Kluczowi interesariusze w kontekście strategicznych wyzwań dla polskiej
gospodarki żywnościowej
Marian Woźniak
Czynniki sukcesu rynkowego podmiotów agroturystycznych w opinii właścicieli
gospodarstw oraz turystów z Podkarpacia
Marian Woźniak, Grzegorz Woźniak
Zarządzanie obszarami wiejskimi jako wyraz konkurencyjności gmin wiejskich na
przykładzie gmin województwa podkarpackiego
Anna Wójcik-Karpacz
Narzędzia pomiaru sukcesu relacji z kluczowymi odbiorcami w aspekcie wzrostu
efektywności współdziałania
Sławomir Wyciślak
Efekt zarażania w działaniu przedsiębiorstwa
Czesław Zając
Budowa strategii personalnych w grupach kapitałowych
Aneta Zelek, Grażyna Maniak
Wrażliwość i reaktywność młodych firm na kryzys - studium dekoniunktury
2007-2010
Bożydar Ziółkowski
Kierunki ewolucji w obszarze ekoinnowacji
617 stron, B5, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|