ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

FINANSOWANIE MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTW W OKRESIE ZAGROŻENIA


JANC A. WALISZEWSKI K. RED. / KRYZYSEM

wydawnictwo: WYD UE POZNAŃ , rok wydania 2012, wydanie I

cena netto: 50.80 Twoja cena  48,26 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

FINANSOWANIE MAŁYCH I ŚREDNICH PRZEDSIĘBIORSTW W OKRESIE ZAGROŻENIA KRYZYSEM


Przedstawiona [...] monografia to zbiór bardzo wartościowych, profesjonalnie przygotowanych tekstów poświęconych ważnym, aktualnym problemom. Będzie oczekiwaną pozycją na rynku.

Krąg jej czytelników to studenci, pracownicy naukowi, bankowcy i inni interesariusze zajmujący się problemami funkcjonowania (a przede wszystkim finansowania) MŚP.

(z recenzji wydawniczej prof. dra hab. Mariana Żukowskiego)


Wstęp (Alfred Janc, Krzysztof Waliszewski) 5
Polityka kredytowa banków i jej znaczenie w finansowaniu przedsiębiorstw (Anna Iwańczuk-Kaliska) 7
Bariery finansowania przez banki małych i średnich przedsiębiorstw - w świetle kryzysu ekonomicznego (Radosław Księżopolski) 29
Determinanty finansowego zasilania MSP (Ryszard Mikołajczak) 47
Dostępność kredytów bankowych dla sektora małych i średnich przedsiębiorstw w warunkach kryzysu finansowego (Michał Jankowski) 61
Psychologiczne determinanty decyzji inwestorów w kontekście racjonalności podmiotów gospodarczych (Michał Jurek, Rafał Rybacki) 81
Ryzyko finansowania sektora MSP (Radosław Kałużny) 100
Bankowa ocena zdolności kredytowej małych i średnich przedsiębiorstw (Hubert Wański) 114
Finansowanie przedsiębiorstw w postaci pożyczek od udziałowca - aspekty prawne, ekonomiczne i podatkowe (Krzysztof Waliszewski) 133
Inwestycje private equity jako źródło finansowania przedsiębiorstw (Andżelika Redecka, Grzegorz Paluszak) 153
Faktoring i forfaiting jako źródło finansowania transakcji handlu zagranicznego (Ewa Kulińska-Sadłocha) 169
Źródła finansowania inwestycji małych i średnich przedsiębiorstw refundowanych ze środków strukturalnych Unii Europejskiej (Paweł Mikołajczak) 184
Marketing usług bankowych w segmencie małych i średnich przedsiębiorstw (Grzegorz Kotliński) 198
Kształtowanie wizerunku banku w okresie kryzysu finansowego (Krzysztof Gołata) 215
Noty o autorach 231


235 stron, oprawa miękka

msp,@p

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022