ksiazki24h.pl
wprowadĽ własne kryteria wyszukiwania ksi±żek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 80.00 76,00   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis ksi±żki

D¬WIĘK W MARKETINGU


PORTALSKA H. PORTALSKI M.

wydawnictwo: PRODRUK , rok wydania 2012, wydanie I

cena netto: 80.00 Twoja cena  76,00 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

D¬WIĘK W MARKETINGU


W różnorodnych działaniach marketingowych dĽwięk, słowo, muzyka odgrywaj± bardzo istotn± rolę. Na polskim rynku brak było ksi±żki, która w kompleksowy sposób poruszała by problematykę wykorzystania dĽwięku w celach marketingowych. Prezentowana ksi±żka (monografia) Haliny i Marka Portalskich pod tytułem "DĽwięk w marketingu" wypełnia t± lukę.

Tre¶ć ksi±żki omawia wiele zagadnień - od podstawowej wiedzy o dĽwięku i jego oddziaływaniu na człowieka przez problematykę wykorzystania (a nawet tworzenia) dĽwięków i muzyki dla różnych celów marketingowych, a na zagadnieniach zwi±zanych z wieloma aspektami wykorzystywania mowy kończ±c.

Jej ważnym walorem jest czę¶ć po¶więcona wynikom eksperymentów przeprowadzonych przez autorów w zakresie różnego wykorzystania dĽwięków i muzyki w szeregu działań marketingowych, między innymi w promocji, jako tło akustyczne w przestrzeni handlowej, a nawet w edukacji.


Wstęp 5

1. Kilka słów o marketingu 9
2. Istota dĽwięku 13
3. Mózg, dĽwięk, marketing 21
3.1. DĽwięk, a prawa i lewa półkula mózgu 21
3.2. Od pojedynczego bodĽca do multistymulacji 25
3.3. Mózg i droga na skróty 30
3.4. Mózg i manipulacja dĽwiękiem 32
3.5. Mózg i komunikacja 33
4. Metody badania oddziaływania dĽwięku na organizm 37
4.1. Metody pomiarowe 37
4.2. Metody ankietowe i testy w badaniu oddziaływania dĽwięku na organizm 38
5. Biorytmika, bodziec akustyczny, a marketing 39
6. DĽwięki i emocje 41
6.1. Muzyka, a konsument 41
6.2. Zespół agogiczny 43
6.3. Układ dur - moll 47
6.4. Wysoko¶ć dĽwięków 49
6.5. Interwały, konsonans, dysonans 50
6.6. Harmonia i dysharmonia w dĽwiękach pomieszczeń handlowych 57
6.7. Instrumentarium muzyczne 58
7. Marketingowe oddziaływanie muzyki 63
8. Głos w marketingu 77
8.1. Istota głosu 77
8.2. Cechy głosu i ich ocena 78
8.3. Modyfikacja mowy 82
8.4. Głos, a własny organizm 85
8.5. Przykładowy zbiór ćwiczeń z wykorzystaniem głosu 86
9. Rozmowa - dialog dwóch stron 89
9.1. Słuchać - słyszeć 89
9.2. Jak rozmawiać 94
9.3. Podział czasu w rozmowie 99
9.4. Typ klienta, a sposób prowadzenia rozmowy 104
10. Strategia tworzenia komunikatu i materiału muzycznego 107
10.1. Kluczowe elementy strategii 107
10.2. Zbiór wybranych zaleceń 112
10.3. Przykładowe zalecane rodzaje tła akustycznego 113
11. Procesy kontroli informacji 115
12. Eksperymenty 119
12.1. Wybrane cechy dĽwięku w komunikacj i marketingowej 119
12.2. Tło akustyczne w prezentacjach 122
12.3. DĽwięk w promocj i makaronu 124
12.4. DĽwięk, a postawa klienta wobec zakupu 129
12.5. DĽwięk w przestrzeni handlowej 133
12.6. DĽwięk mis dĽwiękowych w marketingu 142
12.6.1. Misy dĽwiękowe 142
12.6.2. Ocena dĽwięków mis 145
12.6.3. DĽwięk mis w przestrzeni handlowej 149
12.7. DĽwięk w edukacji marketingowej 152
13. Procedura doboru bodĽca akustycznego 155
14. Zamiast zakończenia - kilka rad dla klienta 159

Literatura 163


174 stron, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022