|
KOMUNIKACJA SPOŁECZNA W ZARZĄDZANIU PROCES KOMUNIKOWANIA W RELACJACH
MALISZEWSKI W.J. CZERWIŃSKI K. NĘCKI Z. RED./ MIĘDZYOSOBOWYCH wydawnictwo: ADAM MARSZAŁEK , rok wydania 2012, wydanie I cena netto: 40.00 Twoja cena 38,00 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Komunikacja społeczna w zarządzaniu.
Proces komunikowania w relacjach międzyosobowych
"Prezentowana Czytelnikowi kolejna monografia z serii Komunikacja społeczna w
edukacji jest tematycznie związana z wymienionymi wyżej aspektami komunikowania.
Książka zawiera 10 artykułów napisanych przez trzynaściorga autorów z
następujących ośmiu uczelni: Uniwersytetu Jagiellońskego, Uniwersytetu Gdańskiego,
Uniwersytetu Opolskiego, Politechniki Częstochowskiej, Akademii Wychowania Fizycznego we
Wrocławiu, Gnieźnieńskiej Szkoły Wyższej Milenium - Wydziału Zamiejscowego w
Wągrowcu, Wielkopolskiej Wyższej Szkoły Społeczno-Ekonomicznej w Środzie
Wielkopolskiej oraz Uniwersytetu Śląskiego w Opawie Wydziału Przedsiębiorczości i
Handlu w Karwinie. Tym samym ma miejsce kontynuacja kilkuletniej współpracy pedagogów
(a także przedstawicieli innych dyscyplin) zajmujących się problematyką komunikacji
społecznej, pochodzących z Polski i Republiki Czeskiej."
Z Wprowadzenia
212 stron, Format: 16x22,5 cm, oprawa miękka
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|