ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   1 egz. / 42.90 40,76   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

DZIAŁANIA DOSTOSOWAWCZE POLSKICH PRZEDSIĘBIORSTW W OKRESIE KRYZYSU


ZIELIŃSKI K. RED.

wydawnictwo: UNIVERSITAS , rok wydania 2012, wydanie I

cena netto: 42.90 Twoja cena  40,76 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Działania dostosowawcze polskich przedsiębiorstw w okresie kryzysu


Kryzys stanowi zagrożenie dla firm, ale może też być katalizatorem przemian gospodarczych – stymulować powstawanie nowych, tańszych dla klientów lub bardziej efektywnych technologii i produktów, otwierać szanse przed innowacyjnymi rozwiązaniami.

Z badań przeprowadzonych przez zespół autorów wynika, że znacząca grupa przedsiębiorstw jest w stanie aktywnie przeciwdziałać negatywnym tendencjom. Firmy te nie tylko redukują koszty, ale również wprowadzają nowe techniki zarządzania oraz innowacyjne produkty.

Przedmiotem rozważań zawartych w książce są nie tylko mechanizmy kryzysu, lecz przede wszystkim formy radzenia sobie z nim.


WSTĘP - Kazimierz Zieliński

ROZDZIAŁ 1. Światowy kryzys a sytuacja gospodarcza w Polsce - Rafał Morawczyński
ROZDZIAŁ 2. Identyfikacja postaw przedsiębiorczych w polskich przedsiębiorstwach - Izabela Czają
ROZDZIAŁ 3. Modele biznesu polskich przedsiębiorstw w pierwszych latach światowego kryzysu - Bogdan Rogoda
ROZDZIAŁ 4. Strategiczne działania dostosowawcze polskich przedsiębiorstw -Zbigniew Michalik
ROZDZIAŁ 5. Zarządzanie operacyjne w polskich przedsiębiorstwach - kierunki zmian - Bogdan Rogoda
ROZDZIAŁ 6. Działania eksporterów w okresie spowolnienia gospodarczego w Polsce od połowy 2008 do końca 2009 roku - Rafał Morawczyński
ROZDZIAŁ 7. Formy zatrudnienia preferowane przez polskich pracowników w świetle badań ankietowych - Małgorzata Kosała
ROZDZIAŁ 8. Zmiany w zakresie źródeł finansowania działalności gospodarczej badanych polskich przedsiębiorstw - Zbigniew Michalik
ROZDZIAŁ 9. Przełamywanie progów i barier rozwojowych związanych ze spowolnieniem gospodarczym - Jan Targalski, Bogdan Rogoda
ROZDZIAŁ 10. Oczekiwania małych i średnich przedsiębiorstw w odniesieniu do działań regulacyjnych i rozwojowych - Izabela Czaja

Literatura
Aneks 1. Kwestionariusz badawczy (dla rozdziałów 1-6 oraz 8-10)
Aneks 2. Struktura próby badawczej (dla rozdziałów 1-6 oraz 8-10)
Aneks 3. Charakterystyka próby badawczej (dla rozdziału 7)


212 stron, Format: 16.0x23.5cm, oprawa miękka

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022