|
MARKETING PARTYZANCKI
LEVINSON J.,C. wydawnictwo: PWE , rok wydania 1998, wydanie I cena netto: 31.20 Twoja cena 29,64 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Jak należy rozumieć tytuł
książki ? Marketing partyzancki jest działalnością marketingową realizowaną
na własną rękę, ale - w odróżnieniu od słownikowego rozumienia słów "partyzantka"
i "partyzancki" - w sposób przemyślany i zorganizowany. W prowadzeniu takiej
działalności pomoże właśnie ta książka, napisana w oryginalny sposób. Zasady
działania marketingowego w małych i średnich firmach autor sformułował bowiem w
postaci 50 złotych reguł, których przestrzeganie przyczyni się do sukcesu
firmy. Wiele z tych reguł jest znanych, ale by je stosować, trzeba przyjąć postawę
partyzanta marketingu - tj. wiedzieć, co, kiedy i dlaczego się robi. Powodzenie
na rynku zależy bowiem nie tylko od zasobów finansowych, zdolnej kadry menedżerskiej
czy skutecznych planów marketingowych, lecz przede wszystkim od znajomości podstawowych
reguł rządzących marketingiem i umiejętności stosowania ich w praktyce. Złote
reguły pomogą: pozytywnie myśleć, skutecznie działać, stosować odpowiednie
materiały marketingowe, wybrać sposób działania. Na zakończenie autor przestrzega
przed łamaniem przedstawionych złotych reguł, a jeżeli już do tego dojdzie uczy, że
należy łamać je w sposób świadomy, a nie przypadkowy. Jedynie wtedy firma będzie
odnosić sukcesy dzisiaj i w nadchodzących latach. Stosując złote reguły, na pewno
sięgnie po złoto, a więc odniesie sukces na rynku.
290 STRON
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|