|
PODSTAWY MARKETINGU
RED.GARBARSKI L. wydawnictwo: WSPIZ L.KOŹMIŃSKI , rok wydania 1998, wydanie I cena netto: 30.40 Twoja cena 28,88 zł + 5% vat - dodaj do koszyka Niniejsze
opracowanie nie jest kolejnym podręcznikiem markietingu. Jest materiałem ułatwiającym
przyswojenie podstawowych kategorii markietingowych i zrozumienie głównych zależności
pomiędzy nimi. Nowatorskie jest ujęcie metodyczne. Każdy z dwunastu rozdziałów
obejmuje siedem części . Pierwsza z nich nakreśla szczegółową strukturę
problematyki w ramach przedstawianego rozdziału, druga wskazuje na zdobywaną w trakcie
studiowania wiedzę oraz umiejętności, trzecia definiuje kluczowe dla omawianej
problematyki pojęcia ( wraz z ich angielskimi odpowiednikami). W części czwartej
są zawarte materiały uzupełniające obejmujące najistotniejsze zestawienia, schematy ,
tabele ułatwiające zrozumienie i przyswojenie danego zagadnienia. Część piąta
obejmuje ćwiczenia i problemy do samodzielnego lub grupowego (w trakcie zajęć ćwiczeniowych)
wykonania, szósta zawiera pytania (testy uzupełniania zdań, test prawda-fałsz,
test wielokrotnego wyboru). Duże marginesy to miejsce na notatki w czasie wykładów oraz
pracy własnej.
170
stron
Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy, czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub
anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.
|