ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

PODSTAWY MARKETINGU


RED.GARBARSKI L.

wydawnictwo: WSPIZ L.KOŹMIŃSKI , rok wydania 1998, wydanie I

cena netto: 30.40 Twoja cena  28,88 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Niniejsze opracowanie nie jest kolejnym podręcznikiem markietingu. Jest materiałem ułatwiającym przyswojenie podstawowych kategorii markietingowych i zrozumienie głównych zależności pomiędzy nimi. Nowatorskie jest ujęcie metodyczne. Każdy z dwunastu rozdziałów obejmuje siedem części . Pierwsza z nich nakreśla szczegółową strukturę problematyki w ramach przedstawianego rozdziału, druga wskazuje na zdobywaną w trakcie studiowania wiedzę oraz umiejętności, trzecia definiuje kluczowe dla omawianej problematyki pojęcia ( wraz z ich angielskimi odpowiednikami). W części czwartej są zawarte materiały uzupełniające obejmujące najistotniejsze zestawienia, schematy , tabele ułatwiające zrozumienie i przyswojenie danego zagadnienia. Część piąta obejmuje ćwiczenia i problemy do samodzielnego lub grupowego (w trakcie zajęć ćwiczeniowych) wykonania, szósta zawiera pytania (testy uzupełniania zdań, test prawda-fałsz, test wielokrotnego wyboru). Duże marginesy to miejsce na notatki w czasie wykładów oraz pracy własnej.

170 stron

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022