Publikacja jest obecnie niedostępna
Według znanego powiedzenia połowa pieniędzy wydana na reklamę jest zmarnowana -
problem w tym, że nie wiadomo która. David Ogilvy, twórca nowoczesnej reklamy opartej
na badaniach rynku, pokazuje na czym polega dobra i skuteczna reklama oraz jak ją
tworzyć. W tej książce pełnej anegdot i barwnych opowieści, autor prezentuje szereg
zasad, które powinien respektować każdy przekaz mający przyciągnąć uwagę odbiorcy.
Jest to bestseller wszechczasów w dziedzinie książki o reklamie - powinien ją
przeczytać każdy, kto chce dotrzeć na rynek ze swoim produktem lub przekazem.
"...Jestem zupełnym tumanem we wszystkim oprócz reklamy. Nie umiem czytać
arkusza kalkualacyjnego, posługiwać się komputerem, jeździć na nartach, grać w golfa
ani malować. Ale jeśli chodzi o moją dziedzinę, to jak mówi Advertising Age, jestem
"królem twórczej reklamy...".
157 stron