ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

METAMARKETING


SMID W.

wydawnictwo: WPSB , rok wydania 2000, wydanie I

cena netto: 36.50 Twoja cena  34,68 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Spis treści

Zamiast wstępu

Rozdział pierwszy. Klasyczne definicje marketingu

Rozdział drugi. Istota i przesłanie klasycznych definicji marketingu

Rozdział trzeci. Marketing zintegrowany a poziom wiedzy potocznej /zdroworozsądkowej/

3.1. Glosarium

Rozdział czwarty. Marketing zintegrowany a poziom wiedzy naukowej

4.1. Kwestia plotki i pogłoski w komunikacji marketingowej

4.2. Opinia publiczna i stereotypy

4.3. Podstawy w kontekście komunikacji marketingowej

4.4. Glosarium

Rozdział piąty. Marketing zintegrowany a poziom wiedzy literacko - artystycznej

5.1. Konceptualizm w sferze kreacji potrzeb, produktów i rozwoju

5.2. Glosarium

Rozdział szósty. Marketing zintegrowany a poziom wiedzy religijno - mistycznej

6.1. Niezbędne odróżnienia definicyjne

6.2. Glosarium

6.2.1. Glosarium mniejsze

6.2.2. Glosarium większe

Rozdział siódmy. Marketing zintegrowany a poziom wiedzy symbolicznej

7.1. Glosarium

7.2. Marketing i symbole - dwie strony tego samego medalu

Rozdział ósmy. Metamarketing. Pojęcie, istota, definicja

8.1. Wielopoziomowość rzeczywistości

8.2. Wielopoziomowość wiedzy

8.3. Wielopoziomowość potrzeb

8.4. Cztery filary metamarketingu

Zakończenie

Bibliografia

193 strony

Po otrzymaniu zamówienia poinformujemy,
czy wybrany tytuł polskojęzyczny lub anglojęzyczny jest aktualnie na półce księgarni.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022