ksiazki24h.pl
wprowadź własne kryteria wyszukiwania książek: (jak szukać?)
Twój koszyk:   0 zł   zamówienie wysyłkowe >>>
Strona główna > opis książki

OPAKOWANIE JAKO INSTRUMENT MARKETINGU


HALES C.F.

wydawnictwo: PWE , rok wydania 1999, wydanie I

cena netto: 21.70 Twoja cena  20,62 zł + 5% vat - dodaj do koszyka

Marketing bez tajemnic to seria praktycznych poradników dających pogłębioną znajomość poszczególnych dziedzin marketingu. Autorzy - opierając się na rozwiązaniach sprawdzonych w praktyce - podają w każdej książce z serii zasady postępowania przy rozwiązywaniu konkretnych problemów dotyczących działania na rynku.

Seria jest adresowana do biznesmenów, menedżerów, kadry kierowniczej urzędów administracji państwowej i samorządowej, studentów wyższych uczelni wszystkich typów oraz słuchaczy różnych kursów i szkoleń doskonalących umiejętności kierownicze i menedżerskie.

Książka Opakowanie jako instrument marketingu:

omawia wszystkie funkcje opakowania z punktu widzenia strategii marketingowej firmy;

prezentuje współzależność między opakowaniem a ceną (strategia downsizing), dystrybucją i promocją;

przekonuje, w jaki sposób właściwie projektować opakowanie, aby stało się ważnym instrumentem marketingu;

ukazuje społeczne, ekonomiczne i prawne aspekty opakowania.

154 strony

Księgarnia nie działa. Nie odpowiadamy na pytania i nie realizujemy zamówien. Do odwolania !.

 
Wszelkie prawa zastrzeżone PROPRESS sp. z o.o. 2012-2022