Marketing bez tajemnic to
seria praktycznych poradników dających pogłębioną znajomość poszczególnych
dziedzin marketingu. Autorzy - opierając się na rozwiązaniach sprawdzonych w praktyce -
podają w każdej książce z serii zasady postępowania przy rozwiązywaniu konkretnych
problemów dotyczących działania na rynku.
Seria jest adresowana do
biznesmenów, menedżerów, kadry kierowniczej urzędów administracji państwowej i
samorządowej, studentów wyższych uczelni wszystkich typów oraz słuchaczy różnych
kursów i szkoleń doskonalących umiejętności kierownicze i menedżerskie.
Książka Opakowanie jako
instrument marketingu:
omawia wszystkie funkcje
opakowania z punktu widzenia strategii marketingowej firmy;
prezentuje
współzależność między opakowaniem a ceną (strategia downsizing), dystrybucją i
promocją;
przekonuje, w jaki sposób
właściwie projektować opakowanie, aby stało się ważnym instrumentem marketingu;
ukazuje społeczne,
ekonomiczne i prawne aspekty opakowania.
154 strony
Księgarnia nie działa. Nie odpowiadamy na pytania i nie realizujemy zamówien. Do odwolania !.